Τελευταία Νέα

30/8/10

Παναθηναικός : Παρουσιάστηκε ο Λουίς Γκαρσία!


Παρουσιάστηκε και επίσημα ο Λουίς Γκαρσία στον Παναθηναικό, όπου υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο  συνεργασίας και θα είναι έτοιμος σε περίπου 2 βδομάδες! 


Ο παίχτης του Παναθηναικού δήλωσε:
«Μετά τον περασμένο χρόνο που ήταν πολύ κακός για εμένα καθώς δεν είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ αρκετές φορές, μου εμφανίστηκε η ευκαιρία του Παναθηναϊκού, μιας μεγάλης Ευρωπαϊκής ομάδας.
Αυτό που μετράει στο ποδόσφαιρο είναι οι τίτλοι. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Παναθηναϊκός που δίνει πάλι την ευκαιρία να κερδίσω τίτλους. Θα προσπαθήσω να κάνω ό,τι καλύτερο για να βοηθήσω».
Ένα μήνυμα στους οπαδούς...
«Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα για τους οπαδούς. Ξέρω ότι στηρίζουν πολύ την ομάδα και είναι καλό για κάθε ποδοσφαιριστή. Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα. Μόνο να συνεχίσουν να μας στηρίζουν γιατι ένας ποδοσφαιριστής το χρειάζεται αυτό».
Τι γνωρίζεις για την Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό:
«Ασφαλώς και έχω μιλήσει με τον Τζιμπρίλ και τον Γιούρκα, αλλά γενικά έχω εικόνα για τον Παναθηναϊκό και από παιχνίδια που γίνονται στην Ελλάδα. Γνωρίζω τον Παναθηναϊκό από την παρουσία του στην Ευρώπη. Είναι μια πολύ καλή ομάδα, ενισχυμένη αρκετά».
Σε τι θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι:
«Μου αρέσει να παίζω σε όλες τις θέσεις από τη μεσαία γραμμή και μπροστά. Είναι επιλογή προπονητή, όμως το που θα αγωνίζομαι. Συνήθως έπαιζα πίσω από τον επιθετικό, που έχω την ευκαιρία περισσότερων κινήσεων στο χώρο. Ίσως να είναι η καλύτερη θέση για εμένα. Το σημαντικό είναι να μπορείς να βοηθήσεις την ομάδα σου, από όποια θέση σου ζητήσει ο προπονητής σου.
Αυτό που είναι δεδομένο, είναι πως θέλω να δουλέψω σκληρά για να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα. Αργότερα θα ήταν ευχάριστο να συνεχίσω. Αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι να δουλέψω, να είμαι έτοιμος να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα.
Με ποιον τρόπο μπορείς να προσφέρεις στο παιχνίδι του ΠΑΟ:
«Είμαι ένας παίκτης που μπορώ να κινηθώ καλά ανάμεσα στις γραμμές. Μπορώ να προσφέρω ταχύτητα. Ξέρω ότι έχουμε πολλή ποιότητα στο ρόστερ και κυρίως στην επίθεση και νομίζω ότι θα βοηθήσω να δημιουργούμε περισσότερες ευκαιρίες για γκολ».
Πόσο χρόνο θα χρειαστείς για να είσαι έτοιμος να προσφέρεις:
«Έκανα προετοιμασία με την Σανταντέρ, μέχρι πριν από δύο εβδομάδες. Αυτό το διάστημα έχω χάσει. Νομίζω όμως ότι μπορώ να δουλέψω σκληρά και να κερδίσω αυτό το έδαφος, αφού και η ομάδα μου δεν έχει αγώνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου