Τελευταία Νέα

31/1/11

Χαβίτο: "Τον Ιούλιο στον Ολυμπιακό !!"

  

Ο Φρανθίσκο Χαβίτο ανήκε πλέον στην Ντεπορτίβο Λα Κορούνια, όμως ξεκαθάρισε σε δηλώσεις του πως από τον Ιούλιο θα είναι παίκτης του Ολυμπιακού και αν η ομάδα της Γαλλικίας τον θέλει, θα πρέπει να μιλήσει με τους Πειραιώτες.

Ο Ισπανός άσος, επιβεβαίωσε ουσιαστικά την συμφωνία του με τους "ερυθρολεύκους", ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το νέο σταθμό της καριέρας του, που του δίνει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει το παιδικό του όνειρο. Ποιο είναι αυτό; Να αγωνιστεί στην Πριμέρα Ντιβισιόν.

Κατά τ' άλλα, ο Χαβίτο εμφανίστηκε χαρούμενος και πεπεισμένος πως μπορεί να τα καταφέρει στην Λα Κορούνια, ενώ ανέλυσε και το ποδοσφαιρικό του στυλ.



"Τον Ιούλιο ξεκινά το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό και θα πρέπει να επιστρέψω στην Αθήνα. Έχω συμφωνήσει ήδη, αλλά έχω την ευκαιρία να έρθω εδώ για πέντε μήνες και θέλω να το απολαύσω. Αν θέλουν να με κρατήσουν θα πρέπει να μιλήσουν με τον Ολυμπιακό", υπογράμμισε αναφορικά με την συμφωνία του με τους Πειραιώτες.

Όσο για την Λα Κορούνια, υπογράμμισε: "Από τα παιδικά μου χρόνια παρακολουθώ Πριμέρα Ντιβισιόν και ήταν πάντα όνειρό μου να παίξω. Έχω την ευκαιρία και ελπίζω να κάνω ό,τι καλύτερο. Πήρα την ευκαιρία, αφού μίλησα με τον σύλλογό μου (τον Άρη) και εξέφρασα την επιθυμία μου να φύγω".

Αναφορικά με το τρόπο παιχνιδιού του είπε: "Προσπαθώ να δίνω ασίστ, να πετυχαίνω γκολ, όμως αν δεν καταφέρνω προτιμώ να μοιράζω γκολ στους συμπαίκτες μου, που είναι σημαντικό. Έχω καλή φυσική κατάσταση, ταχύτητα, αντοχή και δύναμη. Φέτος προσπάθησα να βελτιώσω την τεχνική μου, γιατί μου χρειάζεται. Έχω παίξει πολλά χρόνια στις πτέρυγες, αλλά πάντα είμαι στις υπηρεσίες του προπονητή μου, που με χρησιμοποίησε και δεξιά στην επίθεση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου