Τελευταία Νέα

28/1/11

Μ. Ονουάτσι: "Στόχος μας η έξοδος στην Ευρώπη"


Στόχος της Καβάλας είναι η έξοδος στην Ευρώπη όπως τόνισε ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι,παραλαμβάνοντας το βραβείο του Best Goal ΟΠΑΠ της 19ης αγωνιστικής.

Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός αρχικά στις δηλώσεις που έκανε, ευχαρίστησε
 τους συμπαίκτες του, την οικογένεια του αλλά και τον φίλαθλο κόσμο της Καβάλας.

«Αυτό το βραβείο για μένα δεν είναι κάτι το καινούριο. Για άλλη μια φορά είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που κρατάω στα χέρια μου αυτό το τρόπαιο, γιατί δείχνει ότι κάνω κάτι καλό στο πρωτάθλημα. Από την πλευρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Καβαλιώτες φιλάθλους, τους συμπαίκτες μου αλλά και την οικογένεια μου που με βοηθήσανε να πάρω αυτό το έπαθλο»,ανέφερε.

Όσο για το που αφιερώνει το βραβείο, ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Πάντα τα αφιερώνω στην οικογένεια μου που είναι δίπλα μου, αλλά και στην οικογένεια Ψωμιάδη, που χωρίς αυτήν δεν θα βρισκόμουν στην κατάσταση και στη φόρμα που είμαι σήμερα».
Αναφορικά με το επεισόδιο  που είχε με τον συμπαίκτη του Ντουγκλάο στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα με τον Ηρακλή, ο πρώτος σκόρερ της Καβάλας στο πρωτάθλημα, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η σχέση μου με τον Ντουγκλάο είναι όπως πριν. Όλα γίνονται για την νίκη. Κάποιες φορές γίνονται τέτοια πράγματα μέσα στην ένταση του παιχνιδιού, όμως τα λύνουμε και μετά το τέλος του αγώνα με τον Ηρακλή όλοι μαζί πανηγυρίσαμε τη σπουδαία νίκη που πετύχαμε».
Τέλος ερωτηθείς αν αυτό του ανοίγει την όρεξη για τη συνέχεια, ο Νιγηριανός μεσοεπιθετικός, κατέληξε:
«Ξεκίνησα αργά σε αυτή τη σαιζόν, αφού ήμουν άρρωστος για δύο μήνες και δεν είχα κάνει προετοιμασία. Ωστόσο, πέτυχα αρκετά γκολ στον πρώτο γύρο, συνεχίζω να σημειώνω γκολ και όλοι μαζί μέσα στα αποδυτήρια της ομάδας, δουλεύουμε για το καλό της προκειμένου να υλοποιήσουμε τον στόχο μας για έξοδο στην Ευρώπη».
Λίγο μετά την απονομή του βραβείου, ο Πρόεδρος της Στέγης Πολιτισμού Νέας Καρβάλης και Κοινοτικός Σύμβουλος, Καπλάνης Ιωσηφίδης στις δηλώσεις που έκανε συνεχάρη τον ποδοσφαιριστή για το γκολ που πέτυχε και για το βραβείο που έλαβε, ενώ ευχήθηκε στον Ονουάτσι να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό και στη συνέχεια του πρωταθλήματος και να έχει ανάλογες επιτυχίες. Παράλληλα δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από την τελετή του βραβείου και παράλληλα ευχήθηκε στην ΠΑΕ Καβάλα να υλοποιήσει τους στόχους που έχει θέσει από την έναρξη του πρωταθλήματος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου