Τελευταία Νέα

21/2/11

Τζιμπρίλ Σισέ : «Φεύγω οριστικά»

     


Αποφασισμένος να αποχωρήσει το καλοκαίρι από τον Παναθηναϊκό και το ελληνικό πρωτάθλημα εμφανίστηκε ο Τζιμπρίλ Σισέ σε δηλώσεις του στην “Equipe”.


Ο Γάλλος επιθετικός τόνισε ότι θα προσφύγει στην UEFA για τα όσα έγιναν στο Καραϊσκάκη, χαρακτηρίζοντας τους οπαδούς του Ολυμπιακού… «βάρβαρους».

«Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εξοργισμένοι, κατευθείαν προς τα εμένα για να μου επιτεθούν. Ήμουν ο στόχος τους. Κάποιοι με χτύπησαν και εγώ απάντησα για να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι βάρβαροι. Είναι ντροπή. Δεν θα το αφήσω έτσι. Αυτή την εβδομάδα θα παραπονεθώ στην UEFA και σας λέω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τα παρατήσω» δήλωσε ο πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού στη γαλλική εφημερίδα.

Ερωτηθείς για τα περί αποχώρησής του, πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να αγωνίζομαι άλλο εδώ. Παρά το γεγονός ότι οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι εκπληκτικοί, ακόμη κι αν ο σύλλογος είναι σπουδαίος, δεν θέλω να παίζω άλλο στο ελληνικό πρωτάθλημα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου