Τελευταία Νέα

27/6/11

Επίσημα "Ρώσος" ο Σφαιρόπουλος!



Η ΤΣΣΚΑ Μόσχας ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον Γιάννη Σφαιρόπουλο, ο οποίος θα αναλάβει βοηθός του Γιόνας Καζλάουσκας στον πάγκο των πρωταθλητών Ρωσίας.

Ο Σφαιρόπουλος τις προηγούμενες τρεις σεζόν καθόταν στον πάγκο του Κολοσσού Ρόδου και πλέον θα βρίσκεται δίπλα στον Γιόνας Καζλάουσκας στον πάγκο της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, καθώς υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για 1+1 χρόνια.

Ο Λιθουανός τεχνικός των Ρώσων μίλησε για το νέο συνεργάτη του... "Δούλεψα με τον Γιάννη για τέσσερις σεζόν και δεν έχω να του εξηγήσω το σύστημα και τις ιδέες μου επάνω στο μπάσκετ".

Στη συνέχεια ανέφερε: "Δεν έχω να του μάθω τις αρχές μου σε άμυνα και επίθεση. Έχει πολλές απαιτήσεις στην προπόνηση και στην βελτίωση των παικτών και μου αρέσει αυτό.

Του αρέσει να δουλεύει πολύ και θέλει να παίρνει το μάξιμουμ από τους παίκτες. Έχει δουλέψει μαζί μου στον Ολυμπιακό, στην εθνική ομάδα της Ελλάδας".

Σφαιρόπουλος: "Τιμή για μένα η ΤΣΣΚΑ".

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Σφαιρόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων για τη συνεργασία του με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας: "Είμαι πολύ χαρούμενος και αποτελεί τιμή για μένα που βρίσκομαι στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος με τεράστια ιστορία και βρίσκεται στο κορυφαίο επίπεδο του Ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΤΣΣΚΑ, Βατούτιν και τον κόουτς Καζλάουσκας που μου έδωσαν την ευκαιρία να βοηθήσω και εγώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει. Γνωρίζω τον κύριο Καζλάουσκας από το 2005, όταν δουλέψαμε μαζί στον Ολυμπιακό. Καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον και πιστεύω ότι μπορούμε να βοηθήσουμε την ΤΣΣΚΑ μαζί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου