Τελευταία Νέα

28/6/11

Νέοι αποκαλυπτικοί διάλογοι!


Κάθε μέρα και νέοι διάλογοι ! Μεγάλοι πρωταγωνιστές είναι οι Αχιλλέας Μπέος και Μάκης Ψωμιάδης. Ο αρχηγός Σαλονίκης, ο διαιτητής που πήρε χαρτάκι, οι ψεύτικες ενημερότητες, το μέλλον του Πανιωνίου και το "ντου" στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ.


Μετά τους αποκαλυπτικούς διαλόγους της Δευτέρας, τις υπόλοιπες συνομιλίες και τα sms με τα σίγουρα, έρχονται και νέες συζητήσεις μεγαλοπαραγόντων του ελληνικού ποδοσφαίρου με αρκετό ενδιαφέρον, κάποιες... καλές ατάκες και φυσικά μπόλικο παρασκήνιο.

Οι δύο μεγάλες πρωταγωνιστές και στους νέους διαλόγους είναι ο Αχιλλέας Μπέος και ο Μάκης Ψωμιάδης, ενώ στην... ιστορία μπαίνουν καινούργια ονόματα που δεν έχουν ξαναβγεί στο προσκήνιο.

Ο αρχηγός Σαλονίκης κι ο Νίκος που ξεφτιλίστηκε


Τρανό παράδειγμα, το όνομα του Σαλονίκη, που επιστρέφει στο προσκήνιο όπως λέει ο ίδιος στο διάλογο του με τον Αχιλλέα Μπέο. Οι δυο τους κριτικάρουν τον Πατέρα για το "κασέτα-gate" και λένε χαρακτηριστικά ότι ξεφτιλίστηκε γιατί έχασε το... αντριλίκι του.

Στους συγκεκριμένους διαλόγους δεν αναφέρονται στοιχεία για στημένα παιχνίδια ή παράνομο στοιχηματισμό, αλλά για τις συμμαχίες που δημιουργούνται στο ποδόσφαιρο.

Από τον Γιώτη (Β) στον Αχιλλέα Μπέο (Α):

Β: Είπαμε κάτι στη βιβλιοθήκη και σου 'πα εγώ χθες στο τηλέφωνο κάτι. Εμένα με ξέρεις 30 χρόνια και σε ξέρω κι εγώ 30 χρόνια από μικρά παιδιά, είπες εσύ στον Σαλονίκη ότι συναντηθήκαμε και είπαμε διάφορα πράγματα;
Α: ήμουνα κάτω στο Κολωνάκι με τον Θανάση τον Κανελλόπουλο κι έναν άλλον και ήταν κι ο Σαλονίκης και του είπα: "Μίλησα με τον Γιώτη και μου είπε 5 απόψεις για τον Πατέρα", αυτό, τι να πω;
Β: Αφού ξέρεις πολύ καλά ότι ο Νίκος, αφού του είπα εγώ ότι κλείνει το θέμα και τα λοιπά και μου είπε κι αυτός ότι κλείνει το θέμα, δεν έχει κανέναν πρόβλημα, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις. Έκλεισε ο Νίκος το θέμα. Κι εσύ σοβαρέψου, ηρέμησε. Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις αυτό.
Α: Θα σε πάρω μετά, γιατί βαράει η άλλη γραμμή.

Από τον Αχιλλέα Μπέο (Α) στον Γιώργο Σαλονίκη (Β):

Β: Ναι;
Α: Τι γίνεται πρωταθλητή;
Β: Που είσαι αγόρι μου;
Α: Τι κάνεις;
Β: Θα σε γράψω! Πρόσεχε τι θα λες μ......! (γέλια)
Α: Άρχισε και (ακατάληπτο) το κωλαράκι τους τώρα να ξέρεις.
Β: Αφού μπήκε τώρα ο αρχηγός στη μέση, θα τους πάω γ......! Εγώ π......; Όταν δω π......, αφού με ξέρεις ρε συ! Τον π...... θα τον τελειώσω, κατάλαβες τι σου λέω.
Α: (γέλια) Να σου πω κάτι, πήρες τον Γιώτη χθες εσύ τηλέφωνο;
Β: Πότε να τον πάρω;
Α: Δεν ξέρω, έτσι μου είπε. Τον Γιώτη ρε, αυτόν τον Αβγίτα (;), το λαμόγιο, του Πατέρα τον κολλητό.
Β: Όχι, αυτός μου είπε ότι συναντηθήκατε προχθές εσείς.
Α: Μίλησες εσύ μαζί του;
Β: Τι να του πω εγώ του Γιώτη; Αυτός μου είπε. Χθες ήμασταν το μεσημέρι με τον Δεληβοριά και λέει... εγώ του είπα άλλο! Μου είπε ο Βαγγέλης ότι πήρε ο Γιώτης τον Μπέο, του λέω: "Ρε π....., πήρες τον Μπέο και ήταν ο άλλος δίπλα και τον γράφατε πάλι γ....... την Παναγία σου γ........;".
Α: (γέλια)
Β: "Ρε συ Γιώργο", μου λέει και του λέω: "Ρε συ π......, μη σας γ.......!" Σε πήρε χθες τηλέφωνο;
Α: Με πήρε χθες τηλέφωνο, προχθές ήμασταν στο Κολωνάκι μαζί και με πήρε και τώρα και μου είπε: "Γιατί το είπες στον Σαλονίκη;". Του λέω: "Άντε και γ...... βρε μ......".
Β: Τι σου είπε;
Α: Αυτός θέλει σώνει και ντε να ρίξουμε γέφυρες, λέει και να τα βρούμε.
Β: Εν τω μεταξύ του λέω: "Ρε π......., τον πήρες, είχες τον Νίκο και τον ξαναγράφατε; Δεν χορτάσατε γράψιμο ρε π.....;" και μου λέει: "Όχι ρε Γιώργο, δεν είναι έτσι".
Α: Καραγκιόζηδες.
Β: Και σε πήρε τώρα;
Α: Ναι.
Β: Και τι σου είπε το λαμόγιο; Για πες μου.
Α: Ότι: "Πήγες και τα είπες στον Σαλονίκη ότι βρεθήκαμε;", του λέω: "Δεν κατάλαβα. Κατ' αρχήν ο Γιώργος είναι φίλος μου".
Β: Πες του: "Αν δεν τα πω στον Σαλονίκη, πού θα τα πω ρε μ......;". (γέλια)
Α: Το μ......!
Β: Αυτοί φοβούνται τώρα εμένα, λένε: "Μ' αυτόν δεν ξεμπλέκουμε εύκολα!". (γέλια)
Α: Αυτό που έκανε, έχε υπόψη σου, είναι κατακριτέο απ' όλο τον κόσμο, όχι στην Ελλάδα.
Β: Ρε Αχιλλέα, δεν στο είχα πει; Αυτός έχει αποβληθεί απ' όλο το σύστημα, οικονομικό, παραγοντικό, οτιδήποτε. Δηλαδή εγώ δέχομαι τον λαθρέμπορα, δέχομαι τον δολοφόνο, δέχομαι τον π$#στη, αυτό που δεν δέχομαι είναι να σε βάλω σπίτι μου και να γράψω και να σε εκβιάζω μετά. Αυτό δεν γίνεται πουθενά, Αχιλλέα, έχε υπόψη σου.
Α: Ναι γ..... τα.
Β: Εκεί φεύγει το αντριλίκι σου, γίνεσαι π..... σε όλη την πιάτσα.
Α: Ξεφτιλίστηκε.
Β: Άνθρωπος δε συναλλάσσεται μαζί σου, άνθρωπος δε σου μιλάει.
Α: Με πήρε τώρα ο Γιώτης να μου πει: "Δεν είπε τίποτα για σένα στην κατάθεσή του στον εισαγγελέα", στα α...... μου! Και να πει, στα α...... μου!
Β: Άκου κόντρα παραμύθι! Τι να πει ρε μ......;
Α: Έχει τίποτα να πει; Του λέω: "Τι με νοιάζει εμένα ρε μ.....;".
Β: Εσύ εν τω μεταξύ, θα βγει την Κυριακή η κατάθεση, θα το δεις εσύ και θα πας κατευθείαν και θα πεις: "Ορίστε, ο άνθρωπος μιλούσε με τους διαιτητές!". Εσύ πρέπει να το εκμεταλλευτείς στο μάξιμουμ αυτό που θα γίνει την Κυριακή. Θα μιλήσω εγώ και με τον Βαγγέλη τώρα, θα σου πω εγώ τι θα κάνεις. Εσύ αυτομάτως το παίρνεις όπως είναι το δημοσίευμα και πας, κατάλαβες, εκεί που πρέπει να πας.
Α: Ναι.
Β: Και το λαμόγιο σε πήρε τώρα;
Α: Ναι ρε! ...(γέλια)... Βρήκα στο τηλέφωνό μου 4 αναπάντητες, δεν τον ήξερα τον αριθμό και λέω: "Κάτσε να πάρω πίσω" και βγήκε αυτός και μου λέει και του λέω: "Άντε γ.....!".
Β: Τι σου είπε; Με ενδιαφέρει να μου πεις τι σου είπε.
Α: Ότι: "Τι τα είπες στον Σαλονίκη; Εμείς είμαστε φίλοι 30 χρόνια". Δεν πάει να γ.....!
Β: πρώτα απ' όλα δεν μου είπες εσύ τίποτα, ο Βαγγέλης μου το 'πε.
Α: Τίποτα. Δεν πάει να γ..... μωρέ! Σ' αφήνω τώρα, γιατί μπαίνω στο ασανσέρ και θα σε πάρω μετά.
Β: Πάρε με.

Οι ψεύτικες ενημερότητες:


Ο Μάκης Ψωμιάδης μιλάει με τον Νίκο Πατέρα, αλλά και τον Σοφοκλή Πιλάβιο για το... χαμό που επικρατεί με τις ψεύτικες ενημερότητες στο πρωτάθλημα της Superleague. Tι λένε για Πανιώνιο-Ηρακλή και πως εμπλέκεται ο Κόντης.

Διαβάστε αναλυτικά τους νέους αποκαλυπτικούς διαλόγους που προκύπτουν από τη δικογραφία για τα "στημένα παιχνίδια".

Αναλυτικά:

Εξερχόμενο από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α') στον Αντρέα (Β')
Έναρξη: 17:50 (27/4/11)
Αρχικά ανταλλάζουν ευχές

Α': Τι πρόβλημα έχουμε τώρα; Που βρισκόμαστε;
Β': Εκεί που είχαμε μείνει, στα ίδια.
Α': Σε καλέσανε αυτά τα μου... τίποτε;
Β': Όχι, φίλε, τίποτα.
Α': Όχι, ε;
Β': Τίποτα, τίποτα. Έχω πάθει πλάκα να πούμε.
Α': Κάτσε να βάλω πλάτη κι εγώ τώρα, γιατί το έχω πάρει επί προσωπικού. Να πάνε να γαμ...! Εσύ τα χαρτιά που σου είπα τα κρατάς αυτά; Με τον Πανιώνιο, με τις άλλες τις ομάδες αυτά τα χαρτιά που σου δώσανε τα κρατάς;
Β': Αυτά του Πανιωνίου πρέπει να τα έχω. Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να τα έχω.
Α': Του Πανιωνίου που τα' χεις; Τι είναι αυτή η περσινή;
Β': Όχι, μέσα στον Ιανουάριο έληγε.
Α': Τι ψεύτικη, τι πλαστότητα είχε του Πανιωνίου;
Β': Δεν είχε πλαστότητα, ήταν ότι έληγε μέσα στον Ιανουάριο, 4 Ιανουαρίου έληγε.
Α': Α, μάλιστα. Και σου δώσανε εσένα μετά, έτσι;
Β': Ε, ναι.
Α': Στον Ηρακλή τις κάνανε (ή τις κάνατε) στις 10 του μηνός; Πότε;
Β': Κάτι τέτοιο, μετά τις 10.
Α': Κι έληγε 4 αυτό που σου δώσανε.
Β': Μπράβο, αυτό είναι το θέμα με τον Πανιώνιο.
Α': Κατάλαβα. Να σου πω, εγώ είμαι στην Καβάλα, θα κατέβω αύριο, να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά, έτσι;
Β': Αδερφέ θα το' θελα. Ποιος είναι ο δικηγόρος; Πως τον είπες ρε φίλε;
Α': Ρε σου' πα, τον καλύτερο δικηγόρο θα σου βάλω και δεν θα δώσεις και τίποτα. Άστα πάνω μου να πούμε.
Β': Πως τον είπες;
Α': Στάθης. Είναι ότι καλύτερο. Ό,τι σου έχω πει, αυτό θα κάνεις, εντάξει; Και κράτα όλα σου τα χαρτιά και μη λες ότι έχεις τίποτα χαρτιά.
Β': Έγινε φίλε, ευχαριστώ.

Εξερχόμενο από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α') στον Σοφοκλή Πιλάβιο (Β')
Έναρξη: 21:23 (27/4/2011)

Ο Β' αναφέρει ότι βρίσκεται στην Κύπρο, ότι αύριο θα επιστρέψει και ότι το μεσημέρι θα βρίσκεται στο γραφείο του. Ο Α' του λέει ότι θα βρίσκεται κι αυτός αύριο το μεσημέρι στην Αθήνα και αναφέρει ότι θα περάσει από το γραφείο του Β'. Ο Α' αναφέρει ότι πήγε στο Χαριλάου για το τελευταίο ματς μεταξύ του Άρη και της Καβάλας και ότι εκεί συνάντησε τον Κόντη και τον Αθανασιάδη. Ο Α' τον ενημερώνει ότι ο Κόντης και ο Αθανασιάδης άρχισαν να μιλούν εναντίον του Πιλάβιου, διότι η ΕΠΟ έβγαλε μία ανακοίνωση ότι οι ασφαλιστικές του Πανιωνίου είναι νόμιμες, ενώ αυτοί έχουν τα στοιχεία ότι οι ασφαλιστικές είναι ληγμένες. Ο Α' λέιε ότι κατεύνασε τα πνεύματα και ο Β' τον ευχαριστεί γι' αυτό. Ο Β' λέει ότι, αν έχουν στοιχεία, θα πρέπει να τα δώσουν στην ΕΠΟ και ισχυρίζεται ότι δεν έχει ενημερωθεί γι' αυτή την ανακοίνωση της ΕΠΟ. Θα τα πουν από κοντά αύριο.

Εξερχόμενο από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α') στον Νίκο Πατέρα (Β')
Έναρξη: 22:34 (27/4/2011)
Α': Πήγα είδα και τον Κόντη σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Του είπα τι να κάνει, γιατί όντωε  εκεί στον Πανιώνιο πήρα να πούμε, είναι ψεύτικη... όχι ψεύτικη, έχει λήξει η ασφαλιστική που είχανε καταθέσει. Έληγε 4 του μηνός και αυτοί κάναμε μεταγραφές 15.
Β': Και τι κάνανε; Το αλλάξανε τώρα;
Α': Γιατί έβγαλε μία ανακοίνωση η ΕΠΟ... μου έκανε εντύπωση, πήρα τον Σοφοκλή, δεν ήξερε ότι έβγαλε η ΕΠΟ ανακοίνωση. Πως γίνεται ρε πού... να βγάζουν ανακοίνωση, να λέει ότι ήταν σωστή του Πανιωνίου χωρίς να ξέρει ο Σοφοκλής;
Β': Μήπως σου λέει ψέμματα; Μήπως ήξερε και μας δουλεύει;
Α': Μου είπε: "Δεν το ξέρω, θα τη δω" και τέτοια. Του λέω: "Πρόσεχε το θέμα του Άρη" και έτσι κι αλλιώς.
Β': Που είσαι εσύ; Πάνω;
Α': Πάνω, εγώ έρχομαι. Αυτός έρχεται αύριο, μου είπε ότι μετά το μεσημέρι θα είναι στο γραφείο και θα πάω από εκεί να δω τι γίνεται.
Β': Ωραία.
Α': Εσύ τι κάνεις;
Β': Τίποτα. Μόνο πηγαίνεις εσύ και του βάζεις χέρι, συνέρχεται αυτός. Μόνο όταν τον βλέπεις face to face, αλλιώς είναι...
Α': Ναι, γιατί το πράγμα βλέπω να παρεκτρέπεται και να πηγαίνει προς αλλού.
Α': Πάνε να τον εκβιάσουνε.
Β': Ναι.
Α': Κατάλαβες; Με τραμπουκισμό γίνεται η ιστορία. Δηλαδή τον έχουν μελετημένο καλά, ξέρουν που που πονάει, ποιο είναι το αδύνατο σημείο και εκεί το χειρίζονται. Δηλαδή στην απειλή, κατάλαβες;
Β': Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά κι αυτός από την άλλη μεριά, άμα είναι έτσι, γιατί δε σου ζητάει βοήθεια; Γιατί δε μου το λέει εμένα;
Α': Δεν το ξέρω.
Β': Πάρε με αύριο μετά από κει.
Α': Θα σε πάρω. Εντάξει αγάπη μου;
Β': Καλό ταξίδι. Άντε γεια.

Εξερχόμενο από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α') στον Σταύρο (Β', γιος του)
Έναρξη: 11:04 (28/4/11)

Αρχικά συζητούν για θέματα άνευ ενδιαφέροντος. Ο Α' ενημερώνει τον Β' ότι θα ταξιδέψει σήμερα αεροπορικώς στην Αθήνα.
Α': Κατεβαίνω, πρέπει να πάω να δω Πιλάβιους, να πάω να δω έτσι...
Β': Οκ.
Α': Χεσμένοι είναι, θέλουν να με δουν.
Β': Ποιοι;
Α': Αυτός ο Πιλάβιος εκεί, τον απειλεί ο Μπέος...
Β': Ο Μπέος;
Α': Ναι. Με πήρε χθες ο άλλος και μου λέει θα με δει κι ο Μαρινάκης, ε;
Β': Ναι;
Α': Θα μίλαγε με τον Βαλβέρδε χθες και θα με έβλεπε σήμερα να μου πει τι έτσι τι αλλιώς.
Β': Α ναι. εντάξει.

Εξερχόμενο από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α') στον Σταύρο (Β' γιος του).
Έναρξη: 15:44 (28/4/2011)

Αρχικά συζητούν θέματα άνευ ενδιαφέροντος. Ο Α' ενημερώνει τον Β' ότι θα περάσει τώρα από την ΕΠΟ για να μάθε ό,τι μπορέσει από τον Πιλάβιο και στις 18:30 θα συναντηθεί με τον Κόντη.

Εξερχόμενο από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α') στον Νίκο Πατέρα (Β')
Έναρξη: 16:35 (27/4/11)

Ο Α' αναφέρει ότι μόλις βγήκε από το γραφείο του (προφανώς του Πιλάβιου). Ο Β' του λέει ότι έχει μια συνάντηση τώρα και ζητάει από το Α' να περάσει από το γραφείο του στις 18:15.

Μπέος-Στιβ για χαστούκια, Κούγια και μπράβους.


Αποκαλυπτικοί διάλογοι είδαν το φως της δημοσιότητας, οι οποίοι περιέχουν τις τηλεφωνικές συνομιλίες του Στιβ με τον Αχιλλέα Μπέο, όπου γίνεται αναφορά για... γερά χαστούκια στον Δημητριάδη, για τον μπράβο που κλ... μια μάντρα αρχ... και τον Αλέξη Κούγια.

Διαβάστε αναλυτικά τους διαλόγους που δεν αναφέρονται αποκλειστικά σε ποδοσφαιρικά μηνύματα και ολοκληρώνονται με τη φράση "να στείλω δύο παιδιά στο ξενοδοχείο να τον ξεφτιλίσουν";

ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Στιβ (Β) στον Αχιλλέα Μπέο (Α):

Έναρξη: 23:15.

Α: Μετά από κάποιο διάστημα, όταν θα ακούσεις ότι θα του έχουνε σπάσει το πόδι, ότι θα έχει φάει κανένα χαστούκι δυνατό, μη μου πεις: "Γιατί το έκανες;".
Β: Ποιόν;
Α: Για το μ... αυτό, τον Δημητριάδη. Με πήρε πριν από μισή ώρα, 40 λεπτά ένας μπράβος... ότι τον πήρε ο Δημητριάδης και μου λέει: "Σε παρακαλώ πολύ, μην τον πειράζεις." Τι πήρε τον μπράβο; Να μου κ... μία μάντρα α...;
Β: Να σου πω, μιλάμε τώρα σοβαρά και ήρεμα... τόσο το μυαλό που κουβαλάει τόσο λέει. Γιατί εγώ, αν ήμουνα στη θέση σου και σου το είπα, δε θα είχα τα α.... να πάω στο ΟΑΚΑ. Από την στιγμή που πήγες εκεί πέρα έπρεπε μόνος του να καταλάβει ότι δεν καταλαβαίνεις τίποτα και ότι κουβαλάς τρέλα.
Α: Έχουμε 2 κοινούς γνωστούς, ο ένας λέγεται Κακέτσης, ο άλλος Μελισσανίδης, ο άλλος οτιδήποτε, δεν πρέπει αν σεβαστεί αυτό το πράγμα; Είπαμε 2 κουβέντες τελείωσε.
Β: Ίσως προσπαθεί να πάρει την εύνοια του Δημήτρη με το να λέει μ...
Α: Τι να μου κάνει εμένα δηλαδή ο Δημήτρης; Για να μου κάνει κάτι, πρέπει αν τον πειράξω. Πείραξα εγώ τον Δημήτρη πουθενά; Μη μου πεις μετά ότι είναι καλό παιδί κι α....! Αμέσως με πήρε και μου το πε.
Β: Κι ο Κούγιας ήρθε προχθές, για να καταλάβεις και λέει: "Αυτός ο Αιμίλιος τα έκανε με τον Πατέρα και τον Μαρινάκη."
Α: Στα α... μας τι έκανε ο Αιμίλιος, εγώ για το δικό μου το θέμα...
Β: Στο λέω ως παράδειγμα ότι οι άνθρωποι προσπαθούν να πουλήσουν εκδούλευση. Αυτός αυτό κάνει.
Α: Πες ότι δε με ήξερε αυτός και ήταν ένας αυτό, δε με βάζει σε περιπέτεια;
Β: Ε βέβαια.
Α: Να τραβηχτώ. Τι θέλει; Να στείλω εκεί 2 παιδιά που είναι και να τον ξεφτιλίσουν μέσα στο ξενοδοχείο; Άντε θα τα πούμε, καληνύχτα.
Β: Φιλιά.

"Της πουτ... με τους παρατηρητές".


Ο Αχιλλέας Μπέος μιλάει με άγνωστο και αναφέρεται στην κατάσταση που επικρατεί με τους παρατηρητές. Μαζί βρίζουν τις εφημερίδες, μιλούν για την ΑΕΛ και τα Τρίκαλα.

Διαβάστε αναλυτικά τους νέους αποκαλυπτικούς διαλόγους που εμπεριέχονται στη δικογραφία και διέρρευσαν στο διαδίκτυο.

Αναλυτικά:

Ο Αχιλλέας Μπέος καλεί άγνωστο:

Αχιλλέας: Τι γίνεται αδερφούλη;
Άγνωστος: Πολλά χρόνια θα ζήσεις.
Αχιλλέας: Ναι; Αμήν και πότε.
Άγνωστος: Είχα την κουβέντα σου εδώ με την κυρία Λίλα.
Αχιλλέας: Χαιρετισμούς δώσε της.
Άγνωστος: Πολλά φιλιά λέει. Τι έχουμε;
Αχιλλέας: Εσύ πες μου. Τι έγινε με τον Θοδωρή; Μίλησες για τον Νέμες;
Άγνωστος: Δεν του μίλησα, πότε να προλάβω.
Αχιλλέας: Ναι δεν γίνεται, κάθε βράδυ τη ζωή που κάνεις εσύ.
Άγνωστος: Τι άλλα; Πως πάει;
Αχιλλέας: Εδώ στο ξενοδοχείο είμαι.
Άγνωστος: Ομιλία έβγαλες;
Αχιλλέας: Όχι ακόμα. Έγινε της πουτ@νάς εκεί με τους παρατηρητές εκεί στο ΟΑΚΑ. Είχανε πάρει και ένας είχε
ξεχάσει τα διαπιστευτήρια και αυτά, να τα φέρει και μας έδωσαν της ΑΕΚ. Τον πήρα τηλέφωνο.
Άγνωστος: Τι σου δώσανε;
Αχιλλέας: Η ΑΕΚ λέει ήθελε να εξυπηρετήσει και έδωσα δικά της. Και τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα
γ@μιέστε, δώστε τα στα Τρίκαλα αυτά, να πάτε να ανοίξετε τη Superleague και θα βγάλετε κανονικά διαπιστευτήρια.
Τι να τα κάνω εγώ της ΑΕΚ;
Άγνωστος: Μα βέβαια είναι ανοιχτή η Superleague.
Αχιλλέας: Ναι. Δικό σας λάθος του λέω, ας πεθάνει ο παρατηρητής τι με νοιάζει εμένα. Είχε πάει στο Μιλάνο και
έχασε το αεροπλάνο και αυτά, τελοσπάντων.
Άγνωστος: Και τι γίνεται; Θες να κάνουμε κάτι;
Αχιλλέας: Όχι ρε, όλα καλά. Απλώς σου λέω το περιστατικό.
Άγνωστος: Τον άλλον τον είδες χθες;
Αχιλλέας: Ποιον;
Άγνωστος: Αυτό που μου είπες. Για σήμερα.
Αχιλλέας: Ναι μιλήσαμε, εντάξει.
Άγνωστος: Εντάξει.
Αχιλλέας: Του είπα πιο πολύ για τα χρώματα, τα κίτρινα.
Άγνωστος: Εντάξει.
Αχιλλέας: Ναι καλά, το συζητήσαμε, να σου πω κάτι, δεν πρόκειται, αλλά γράφουν σήμερα οι εφημερίδες.
Άγνωστος: Τι;
Αχιλλέας: Ότι με τον Μάνταλο, ο Μπέος εύκολα το διπλό. Γ@μησέ το.
Άγνωστος: Ποιος το γράφει αυτό;
Αχιλλέας: Στην "εξέδρα" μου φαίνεται, στο "γκολ" τα μ#υνόπ@να, γ@μιούνται να πούμε.
Άγνωστος: Το ξέρω.
Αχιλλέας: Ο Νίκος τα δίνει αυτά. Τι άλλο εσύ;
Άγνωστος: Αυτά, ησυχία. Θα σε πάρω εγώ αργότερα να τα πούμε.
Αχιλλέας: Μεγάλη μεταγραφή. 19:30 παίζω. Εσύ σήμερα παίζεις;
Άγνωστος: Όχι αύριο.
Αχιλλέας: Εγώ παίζω 19:30 η ώρα. Θα το δεις το παιχνίδι; Και εκεί φοβάμαι στην Κέρκυρα, μήπως γίνεται τίποτα
και τρελαθώ. Αλλά είναι και μ@λάκας ο Λυπάκης (πιθανότατα εννοεί Λυράκη) έδωσε εισιτήρια στους Λαρισινούς,
άνθρωπος δεν θα μπει.
Άγνωστος: Τους έδωσε;
Αχιλλέας: Ναι, αφού είναι μ@λάκας.
Άγνωστος: Θα του το κάνουν μπ@#ρδέλο.
Αχιλλέας: Λες και έχει μεγάλο γήπεδο, 3000 κόσμο χωράει όλο.
Άγνωστος: Μα αυτό είναι και το παιχνίδι της χρονιάς του.
Αχιλλέας: Βέβαια.
Άγνωστος: Εντάξει, άσε να τον πάρω κανά τηλέφωνο να δω τι γίνεται.
Αχιλλέας: Εντάξει.

O άγνωστος, ο Μπέος και οι μπράβοι:


Σε δύο νέες συνομιλίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ο Αχιλλέας Μπέος συζητάει με άγνωστο κάποια ματς της Super League αλλά και σε... μπράβους που βρίσκονταν δίπλα από το μπουθ του μεγαλομετόχου του Ολυμπιακού Βόλου.

Στην πρώτη μάλιστα συνομιλία (και οι δύο έλαβαν χώρα στις 22 Ιανουαρίου) ο άγνωστος που συνομιλεί με τον Αχιλλέα Μπέο αναφέρει τον εαυτό του ως πρόεδρο της Super League.

Το περιεχόμενο των δύο συνομιλιών:

Άγνωστος (κάποια στιγμή αναφέρεται ως πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας) καλεί τον Αχιλλέα Μπέο (22/1):

Άγνωστος: Τί έγινε;
Αχιλλέας: Όλα καλά, εντάξει.
Άγνωστος: Μπήκες; Εντάξει όλα έτσι;
Αχιλλέας: Ναι ήρθε ο παρατ....
Άγνωστος: Ναι γιατί μίλησα με τον παρατηρητή, μπράβο.
Αχιλλέας: Να σου πω κάτι, θα περάσει η Ξάνθη με το καφενείο του ΠΑΟΚ (δεν ακούγεται καλά)
Άγνωστος: Δεν άκουσα.
Αχιλλέας: Το καφενείο ο ΠΑΟΚ, τον ισοφάρισε η Ξάνθη.
Άγνωστος: Ναι; Τελείωσε;
Αχιλλέας: Όχι, θέλει.
Άγνωστος: Γιατί εγώ βλέπω την Κέρκυρα.
Αχιλλέας: 0-0;
Άγνωστος: Ναι, ε τι, τους γάμ@σε, στο πρώτο ημίχρονο τους γά@@σε.
Αχιλλέας: Ναι.
Άγνωστος: Κατάλαβες;
Αχιλλέας: Αφού το είπαμε ρε παιδί μου, δεν έκανε ούτε ανακοίνωση ούτε τίποτα.
Άγνωστος: Με συγχωρείς πρέπει να μιλάμε στους παρατηρητές; Πρέπει να μιλάμε, να δίνω εγώ εντολή σαν πρόεδρος της σουπερλίγκας για να γίνεται δουλειά δηλαδή;
Αχιλλέας: Όχι ρε ποτέ. Κακώς γίνεται. Αυτό θα το πούμε την άλλη φορά.
Άγνωστος: Έτσι.
Αχιλλέας: Άντε γεια.

Άγνωστος καλεί τον Αχιλλέα Μπέο (22/1):

Αχιλλέας: Πολύ μουνί, έχει φέρει πάνω από 30 μπράβους.
Άγνωστος: Γνωρίζω, μου το έγραψε τώρα ο Μπαϊρακτάρης ο δικηγόρος μου.
Αχιλλέας: Ναι και τους έχει βάλει δίπλα στο μπου που θα κάτσω εγώ.
Άγνωστος: Ναι.
Αχιλλέας: Και έχουν φέρει και τον Γιαννακόπουλο, να δεις τι καραγκιόζης είναι.
Άγνωστος: Ποιον Γιαννακόπουλο;
Αχιλλέας: Τον Μπράβο, τον Διονύση.
Άγνωστος: Τί είναι αυτός;
Αχιλλέας: Τα αρ@@@@α μου. Μασάω τώρα εγώ από τους καραγκιόζηδες; Ας κάνουν κάτι και θα δεις τι έχει να γίνει.
Άγνωστος: Πάντως να σου πω κάτι, αυτά δεν έχουν ξαναγίνει στα γήπεδα έτσι;
Αχιλλέας: Ποτέ, μόνο αυτό το μ@@@@@@νο το κάνει.
Άγνωστος: Και ο άλλος ο μαλ@@ας. Να πάρω τον παπά ένα τηλέφωνο;
Αχιλλέας: Όχι μωρέ άστους, δεν πειράζει. Ντροπή.
Άγνωστος: Αυτός ξέρεις τί θέλει; Να τον ξεβρακώσουμε μέσα στη σουπερλίγκα στο δωμάτιο.
Αχιλλέας: Γ@@@@έ το, άστους. Θα τα πούμε γεια.

"Ο Γιώργος θα πάρει τον Πανιώνιο το καλοκαίρι!".


Σ' έναν από τους νέους διαλόγους που βγήκαν στο φως, ο Αχιλλέας Μπέος μιλάει με τον Λουκά Σιότροπο και αναλύουν τα όσα συμβαίνουν και θα συμβούν στον Πανιώνιο.

Ο μεγαλοπαράγοντας του Ολυμπιακού Βόλου, τονίζει στον συνομιλητή του πως έχει πληροφορίες για την ανάληψη της ομάδας της Νέας Σμύρνης από έναν Γιώργο, ενώ κεντρικό θέμα είναι και οι εκλογές του Ερασιτέχνη.

22/1/2011, 13:47:16.

Ο Αχιλλέας Μπέος καλεί τον Λουκά:

Αχιλλέας: Τι γίνεται Λουκά; Άντε πάρε ταξί και έλα στο ξενοδοχείο. Τσολακάκης, Κουτελάκης και Λάζαρος, έλα να γίνει της π#υτ@νας.
Λουκάς: Όχι μωρέ, γ@μησέ τους.
Αχιλλέας: Γιατί;
Λουκάς: Άσε μωρέ. Εγώ έλεγα μήπως έρθω στο γήπεδο το βράδυ. Μπορείς να με βάλεις;
Αχιλλέας: Ε βέβαια, δεν το συζητάμε.
Λουκάς: Να σε πάρω κατά τις 17:00 να σου πω;
Αχιλλέας: Θα πάρει στο 2 γιατί μπορεί εγώ να είμαι μέσα στην ομάδα και αυτά, είναι η κυρία Θεοδώρου, αυτή που είναι στα τέτοια. Θα της έχω πει ήδη για εσένα.
Λουκάς: Αν είναι να έρθω μ' έναν φίλο μου.
Αχιλλέας: Ναι, πες 2 άτομα, ο Λουκάς, ο Σιότροπος είμαι.
Λουκάς: Το τηλέφωνο αυτό, στο τέλος 2;
Αχιλλέας: Ναι αντί για 9, βάλε 2.
Λουκάς: Ωραία.
Αχιλλέας: Τι γίνεται άλλο; Τον πήραν τον Γεωργιανό;
Λουκάς: Πες τους εκεί στο Τσολακάκη που κάνει οικονομία.
Αχιλλέας: Τι φταίει ο Τσολακάκης για τους παίκτες;
Λουκάς: Ρε παιδάκι μου δεν μπορεί να πει μια κουβέντα; Να κοίταξε να δεις που πάμε, δηλαδή πες του ότι πέφτουμε κατηγορία, έχουμε 300.000 συμβόλαιο;
Αχιλλέας: Τους είπα εγώ ότι στο Βόλο δεν έχω 250.000 συμβόλαιο.
Λουκάς: Α τους τα είπες;
Αχιλλέας: Ναι τους είπα τώρα εδώ. Για να μην καρφωθώ στα 300.
Λουκάς: Ναι σωστό. Μ@λάκα είναι δυνατόν; Όταν το αριστερό σου μπακ έχει 300.000, δηλαδή οι άλλοι, το σέντερ φορ τι θα έχει; 3.000.000;
Αχιλλέας: Και το αμυντικό χαφ, πόσα θα δώσεις;
Λουκάς: Τι πράγμα είναι αυτό;
Αχιλλέας: Ο Χάρης εμένα μου είπαν τώρα ότι τακτοποιούν την υπόθεση όλη για να πάρει ο Γιώργος την ομάδα το καλοκαίρι.
Λουκάς: Ναι, ναι.
Αχιλλέας: Τι ναι;
Λουκάς: Να αναλάβει.
Αχιλλέας: Έτσι μου είπαν, ότι αν δεν βρεθεί επενδυτής θα πάρει την ομάδα το καλοκαίρι αυτός. Αλλά το θέμα είναι τώρα, εδώ στις εκλογές τι θα γίνει.
Λουκάς: Ποιες εκλογές;
Αχιλλέας: Του ερασιτέχνη.
Λουκάς: Πότε έχει εκλογές;
Αχιλλέας: Έχει το Πάσχα μου φαίνεται.
Λουκάς: Έχουν οριστεί δηλαδή; Είναι σίγουρο ότι θα γίνουν;
Αχιλλέας: Ναι, είναι υποχρεωμένοι αλλιώς πέφτουνε.
Λουκάς: Και τι ποιος, υπάρχει περίπτωση να κατέβει κανάς άλλος;
Αχιλλέας: Ναι, γίνεται κίνηση, κάνουν κίνηση αυτοί οι Ζαμάνιδες, Λάζαροι, @ρχίδι@. Δεν ξέρω αν είναι και ο Κουτελάκης μαζί τους, να διώξουν τον Βεντούρη.
Λουκάς: Α, ναι;
Αχιλλέας: Ναι, ναι. Καλά που είσαι; Τα ξέρω εγώ αυτά και δεν τα ξέρεις εσύ;
Λουκάς: Δεν ασχολήθηκα εγώ μ' αυτό το πράγμα.
Αχιλλέας: Άμα θες, έλα να πιούμε καφέ.

"Αυτός έριχνε πάρα πολλή λάσπη".


Σε νέους διαλόγους που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας, ο Μάκης Ψωμιάδης σχολιάζει τη συμπεριφορά του Αχιλλέα Μπέου μετά τον αποκλεισμό στο Κύπελλο και τα πολλά μέτωπα που είχε ανοίξει με ομάδες της Super League, ενώ μιλάει και για την κόντρα Καβάλας-Ολυμπιακού Βόλου στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά οι δύο νέες συνομιλίες με πρωταγωνιστή τον Μάκη Ψωμιάδη:

Ο Ηλίας ("Β") συνομιλεί με τον Μάκη Ψωμιάδη ("Α") (Η συνομιλία λαμβάνει χώρα στις 17/3):

Α: Έλα καρδιά μου.
Β: Τα διάλυσες όλα, τα διάλυσες!... (γέλια) ....
Α: Ποια ρε μ......;
Β: Ο δικός μου τα διάλυσε όλα, την έχυσε την καρδάρα!
Α: Τι έκανε ρε ο μ......; Κυνήγαγε τον φίλαθλο στην κερκίδα και τον έδειχνε η τηλεόραση;
Β: Πρόεδρε, όταν τα βάζεις με όλο τον κόσμο, κάποιο παλούκι θα σου μπει στον κ....! Δεν γίνεται!
Α: Του πήρανε τη φωνή, του έλεγε: "Της μάνας σου το μ..... !" και τέτοια.
Β: ..... (γέλια) ...... Ε, τελείωσε, νομίζω ότι έχει τελειώσει από εκεί η ιστορία. Δεν ξέρω μήπως το έκανε και επίτηδες ο ίδιος για ηρωική έξοδο, αλλά το ένα λάθος μετά το άλλο να πούμε. Όταν περνάς πολλά παλούκια, κάποιο θα σου κάτσει στον κ................, δεν το γλυτώνεις. Δεν μπορεί να τσακώνεσαι με όλο τον κόσμο, πρόεδρε.
Α: Καλά, δεν περίμενε αυτός ότι δεν θα προβληθεί (ή προκριθεί).
Β: Σώπα μωρέ, όχι, δεν υπήρχε περίπτωση. Εγώ νομίζω ότι ήτανε στο να μην πάει προς τα εκεί, γιατί μπορεί να.... δε θέλω τώρα να σου λέω από το τηλέφωνο, αλλά μπορεί να το έκανε κι επίτηδες για ηρωική έξοδο από κει, δεν μπορείς να μπεις στο μυαλό του.
Α: Ποιο μωρέ; Το τελικό;
Β: Σιγά μωρέ τον πολυέλαιο.
Α: Δεν έχει ξαναπαίξει τελικό.
Β: Και λοιπόν τι έγινε; Από την άλλη μεριά μπορεί να έχει πάρει τις αποφάσεις του να σηκωθεί να φύγει από κει πέρα, να μαζευτεί κάτω, στη Νέα Σμύρνη, ξερω 'γω, λέω...
Α: Ναι.
Β: Γιατί αυτή η ομάδα είναι διαλυμένη, δεν έχει ούτε πρόεδρο ούτε τίποτα. Λέω εγώ τώρα, κάνω εικασίες, γιατί δεν μπορείς να μπεις στο μυαλό του μέσα, τι μπορεί να σκέφτεται. Δεν λειτουργείς πάντως έτσι ως πρόεδρος και σε κάθε περίπτωση δεν είσαι τσακωμένος με όποιον μιλάει ελληνικά, έτσι; Με τον Ατρόμητο τσακωμένος, με τη Λάρισα τσακωμένος, με τον Παναθηναϊκό τσακωμένος, δηλαδή και μ'αυτόν που νομίζει ότι έχει φίλο, δεν ξέρω αν είναι και φίλος του πολύ καλός.
Α: Δε νομίζω να τον έχει τώρα από δίπλα. Έχουν πέσει όλοι πάνω του: "Απομάκρυνέ τον".
Β: Δεν μπορεί να είσαι μόνος σου, θα σε φάνε τα λιοντάρια, δε γίνεται. Και τα βάζεις με την πολιτεία έτσι;
Α: Το χειρότερο απ'όλα.
Β: Και εκείνοι δε μασάνε, θα σε σκίσουνε.
Α: Σε πήρε κανά τηλέφωνο χθες;
Β: Όχι, χθες δεν με πήρε. Θα τον αφήσω 2-3 μέρες, θα μιλήσω μετά, γιατί τώρα είναι... πεθαίνει και ο πατέρας του από καρκίνο και είναι... του έχουν πέσει όλα πάνω τώρα. Δεν είναι οι καλύτερές του μέρες. Τέλος πάντων, εσύ είσαι εντάξει, έτσι;
Α: Καλά είμαι.
Β: Ok, θα τα πούμε.
Α: Σ'αγαπώ, γεια.

Άγνωστος ("Β") συνομιλεί με τον Μάκη Ψωμιάδη ("Α") ((Η συνομιλία λαμβάνει χώρα στις 17/3):

Αρχικά αναφέρονται στην κίνηση του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου να ανέβει στις κερκίδες και ο "Β" επισημαίνει ότι "έχει πεθάνει" διότι η ομάδα του δεν προκρίθηκε στον τελικό.Ο "Α" τονίζει ότι ο Ατρόμητος δεν έπαιξε καθόλου και ο "Β" συμπληρώνει: "Ναι, αλλά ξέρεις τί είχε γίνει; Επειδή είχε κάνει τη φασαρία ο άλλος με τα φάρμακα, ο Σπανός και είπε στον Μπέο ότι θα κάνουν εξετάσεις αίματος πριν το παιχνίδι οι παίκτες, πιστεύω ότι δεν τους έδωσε φάρμακα ο Ζαχαρογιάννης, γιατί κάποια στιγμή κλατάρανε στο τέλος. Τους είδες που πέφτανε κάτω του Ολυμπιακού Βόλου; Πιστεύω ότι κάτι έχει γίνει εκεί πέρα, δεν τράβηξε καθόλου η ομάδα του Αχιλλέα." Ο "Α" λέει ότι δεν το νομίζει και πιστεύει ότι έγιναν επεισόδια γιατί δεν έκανε καινούριο συμβόλαιο με τον Καπετάνο και γενικότερα γιατί τα έχει κάνει "μπουρδέλο". Ο "Β" συμπληρώνει ότι άλλο ένα πρόβλημα ήταν ότι τσακώθηκε με τον προπονητή μετά τη Λάρισα.

Ακολουθεί αποκειμενογράφηση:

Α: Χθες τι έγινε με τον Σοφοκλή εκεί πέρα; Έμαθες; Εκεί που πήγε.
Β: Μου είπε ότι πήγε, ότι τον ρώτησε γενικόλογα ο άλλος, αυτά μόνο.
Α: Δε βγήκε τίποτε...
Β: Ο Σοφοκλής είπε ότι θα υπάρχει εξέλιξη με τον χονδρό.
Α: Ναι;
Β: Έτσι πιστεύει, αλλά μου λέει ότι δεν του ανοιγότανε ο εισαγγελέας. Τι να σου πω τώρα; Εξαρτάται πιο πολύ, να σου πω τώρα Μάκη, από το τί έχει πει ο Δαλούκας.
Α: Μάθαμε τι έχει πει;
Β: Πού να ξέρουμε; Αφού δεν τα δίνουν σε κανέναν.
Α: Δεν μπορεί να μην έχει πει ότι τον απειλούσε και τέτοια.
Β: Και τι είναι; Η απειλή τι είναι ρε Μάκη; Άμα πει: "Μ'απειλούσε να βοηθήσω τον Άρη." μετράει; Μπορεί κιόλας, δεν ξέρω οικονομικά. Που είσαι, Ψυχικό;
Α: Καβάλα ρε, είμαι 4 μέρες εδώ.
Β: Πότε παίζεις;
Α: Κυριακή.
Β: Με ποιόν;
Α: Με τον Βόλο. Γι 'αυτό είμαι εδώ.
Β: Αγόρι μου! Θα βάλεις το καρφί στο φέρετρο;
Α: Για να δούμε.
Β: Εκτός αν έρθει να σου δώσει τίποτα φράγκα και σου πει! ......... (γέλια)...............
Α: Ναι, απ'αυτά που δεν έχει.
Β: Που σου χρωστάω ακόμα τα 50! ........... (γέλια)
Α: Τα 50 μας χρωστάει. Τέλος πάντων, εγώ δεν πιστεύω ότι θα έρθει κιόλας. Μετά το χθεσινό δεν πιστεύω ότι θα έρθει.
Β: Λες; Κατατρεγμένος πάντως ο π........., έτσι;
Α: Δεν το πιστεύω ότι θα έρθει εδώ με τίποτα.
Β: Αφού τα έβαλε με μένα και με σένα, καλά να πάθει.
Α: Να σου πω και κάτι, το παιδί θυσιάστηκε για τη μισαλλοδοξία του να κάνει τον φίλο στον Βαγγέλη.
Β: Μπα! Πάντα έτσι ήτανε ρε Μάκη. Και πέρυσι, όταν ήτανε στη Β' Εθνική, που ερχότανε και ζήταγε βοήθεια ήταν πάντα αλαζόνας, πάντα ψεύτης και πάντα πολυλογάς! Για όλους μίλαγε! Εγώ και εσύ μπορεί να λέμε 5 πράγματα για να περνάει η ώρα μας, για κουτσομπολιό, για να γελάμε, αλλά δεν τα λέμε μετά πιο έξω.
Α: Και λάσπη δε ρίχνουμε. Αυτός έριχνε πάρα πολύ λάσπη για όλο τον κόσμο.
Β: Ρε άκουσες τι είπε ο μ.........; Ότι ο Πατέρας πήγε έναντια στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι.
Α: Αυτά ξέρεις, είναι του αλλουνού.
Β: Όχι, άλλο λέω. Ρε μ..............., ολόκληρο Βαρδινογιάννη ίσο (;) το Μαρινάκη, οπότε μόνο και μόνο που το λες αυτό γίνεσαι ρεζίλι.
Α: Αυτά τώρα κάθονται και τα συζητάνε ο Κανελλόπουλος, ο άλλος και αυτός και (ακατάληπτο) το πως θα ρίξουνε λάσπη. Δεν σταματάνε κιόλας, είναι μ........... οι άνθρωποι!
Β: Όπως είπε και ο Σοφοκλής: "Εσύ παίζεις σκάκι και αυτοί τάβλι." Νομίζει τώρα ο Αχιλλέας ότι μπορεί να τα βάλει με σένα. Την Κυριακή εγώ σου λέω ότι θα έρθει πάνω και θυμίσου, θα σου κάνει και τσαμπουκά.
Α: Δεν κάνει τσαμπουκά με τίποτα, τσαμπουκά δεν μπορεί να κάνει και δε θα έχει και μπράβους.
Β: Ξέρεις γιατί πιστεύω ότι θα σου κάνει; Γιατί είναι η τελευταία του ευκαιρία μετά τη χθεσινή του ξεφτίλα να το παίξει μάγκας. Άντε τα λέμε.
Α: Άντε φιλάκια, γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου