Τελευταία Νέα

31/7/11

ΠΑΟΚ - Δημήτρης Στάμου, ο τέταρτος!


Ο νεαρός αμυντικός μέσος που αγωνίζονταν στον Ηρακλή, ανακοινώθηκε την Παρασκευή (29/7) από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τα επόμενα τρία χρόνια.


Η "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτησή του 20χρονου (γεννημένος στις 27 Απριλίου 1991) παίκτη την Παρασκευή (29/7), γνωστοποιώντας πως το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο ύψους 1.83 παίκτης θα παρουσιαστεί και θα πραγματοποιήσει την πρώτη του προπόνηση με την "ασπρόμαυρη" φόρμα.

Ο Στάμου πρόσφατα κλήθηκε και στην Εθνική Ελπίδων, μετράει τρεις συμμετοχές με την φανέλα του Ηρακλή, ενώ είχε παίξει και στο παιχνίδι μεταξύ του "Γηραιού" και του ΠΑΟΚ για την 29η αγωνιστική του περυσινού πρωταθλήματος. Είχε περάσει ως αλλαγή στο 71ο λεπτό στην θέση του Κατσιαμπή.

Η ανακοίνωση αναφέρει: "Στον ΠΑΟΚ ο Στάμου Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι συμφώνησε με τον 20χρονο (γεν. 27/4/91) αμυντικό Δημήτρη Στάμου για συνεργασία τριών ετών. Ο ποδοσφαιριστής εντάσσεται από σήμερα στις προπονήσεις της ομάδας".



Προσγειωμένος και με αρκετή όρεξη για δουλειά εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Δημήτρης Στάμου πριν την έναρξη της πρώτης προπόνησής του με τη φανέλα του ΠΑΟΚ.

Ο νεαρός μέσος αναφέρθηκε στους λόγους που έφυγε από τον Ηρακλή, μετά από 11 χρόνια, τους στόχους που έθεσε ερχόμενος στον "Δικέφαλο", αλλά και τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται.


Για τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ: "Ήρθα στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Ξέρω ότι ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα. Εγώ αυτό που έχω να κάνω είναι δουλέψω και να προσπαθήσω να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν να έρθω στον ΠΑΟΚ."

Για τους λόγους που άφησε τον Ηρακλή για να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή. Υπήρξαν κι άλλες προτάσεις, όμως, εγώ επέλεξα τον ΠΑΟΚ. Ήθελα να παίξω στον ΠΑΟΚ. Αυτά που αισθάνομαι για τον Ηρακλή τα κρατάω για εμένα. Έχω περάσει 11 χρόνια σε εκείνη την ομάδα. Τα τελευταία χρόνια ξέρετε τι κατάσταση επικρατεί και ειδικά τώρα".

Για το ότι στη θέση που αγωνίζεται ο ΠΑΟΚ έχει μεγάλους παίκτες: "Γνωρίζω ότι υπάρχουν μεγάλοι παίκτες. Εγώ πρέπει να δουλέψω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και να αξιοποιήσω τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν."

Για το αν αγωνίζεται ως στόπερ ή ως αμυντικό χαφ: "Δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ είτε ως αμυντικό χαφ, είτε ως στόπερ. Είναι το ίδιο για εμένα. Ο προπονητής μου θα επιλέξει που θα αγωνιστώ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου