Τελευταία Νέα

26/8/11

Ανακοινώθηκε από την Παλέρμο ο Αλέξης Τζόρβας!


Μια νέα σελίδα άνοιξε στην καριέρα του Αλέξη Τζόρβα, ο οποίος από το απόγευμα της Παρασκευής (26/8) είναι και επίσημα παίκτης της Παλέρμο. Η ιταλική ομάδα προχώρησε στην ανακοίνωση της απόκτησής του για τα επόμενα 2+2 χρόνια.

Ο διεθνής τερματοφύλακας που βρίσκεται από το μεσημέρι στην Σικελία, πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και κατόπιν υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την ιταλική ομάδα για 2 χρόνια, με οψιόν ανανέωσης για 2 επιπλέον έτη.

"Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος αυτής της ομάδας και που έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω τον εαυτό μου σε ένα πρωτάθλημα δύσκολο και με πρεστίζ όπως το ιταλικό.

Ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτή τη νέα περιπέτεια, που θεωρώ ότι είναι μια σημαντική αλλαγή στην καριέρα μου", τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Παλέρμο, ο Αλέξης Τζόρβας.

Ο πρώην γκολκίπερ του Παναθηναϊκού, επέλεξε τη φανέλα με το νούμερο 33 στην πλάτη, ενώ το πρωί του Σαββάτου (27/8, 10:30GR) θα παρουσιαστεί και επίσημα από την διοίκηση της Παλέρμο στο "Ρέντζο Μπαρμπέρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου