Τελευταία Νέα

27/8/11

Παρουσιάστηκε ο Aλέξης Τζόρβας και επίσημα!


O Aλέξης Τζόρβας υπέγραψε στην Παλέρμο και το πρωί του Σαββάτου (27/8) παρουσιάστηκε και επίσημα από την ιταλική ομάδα στους εκπροσώπους του Τύπου. "Θα αποδείξω την αξία μου", τόνισε ο έλληνας πορτιέρο.

Ο πρώην τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού, στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Παλέρμο, τόνισε:

"Το γεγονός και μόνο πως ένας τέτοιος σύλλογος ενδιαφέρθηκε για μένα, με κάνει περήφανο".

Για τους προσωπικούς του στόχους ο Τζόρβας, ανέφερε:

"Είμαι χαρούμενος που έχω αυτή την σημαντική ευκαιρία να αποδείξω την αξία μου. Έχω ήδη αγωνιστεί σε τρία παιχνίδια στην Ευρώπη και είμαι έτοιμος να πάρω στο γήπεδο την ευκαιρία. Θα δουλέψω σκληρά κάθε μέρα, για να μπορέσω να παίξω καθοριστικό ρόλο σε μία ομάδα του επιπέδου της Παλέρμο".


Ο Τζόρβας προορίζεται για βασικός τερματοφύλακας στην Παλέρμο και πήρε τη φανέλα με το νούμερο 33 στην πλάτη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου