Τελευταία Νέα

23/9/11

Εθνική Ελλάδας ποδοσφαίρου: Επιστρέφει ο Φάνης Γκέκας!


Στην Εθνική Ελλάδας επιστρέφει ο Φάνης Γκέκας μετά από συνάντηση που είχε με τον Φερνάντο Σάντος.

Πριν από ένα χρόνο ο Φάνης Γκέκας είχε ανακοινώσει την αποχώρηση του από την Εθνική Ελλάδας αφήνοντας πολλές αιχμές για το κλίμα που υπήρχε στην ομάδα.

Την Πέμπτη ωστόσο ο 31χρονος φορ αποφάσισε να επιστρέψει στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα παραδεχόμενος το λάθος του.

Μάλιστα έκανε και δήλωση η οποία δημοσιεύτηκε στο επίσημο site της ΕΠΟ.

"Πριν από έναν χρόνο περίπου ανακοίνωσα ότι αποχωρώ από την Εθνική Ομάδα. Πιστεύω ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι γενναίο να τα αναγνωρίζεις. Ήρθε ο καιρός να αναγνωρίσω το δικό μου και να ζητήσω συγνώμη πριν απ΄ όλους από τον προπονητή μου και την Ομοσπονδία, μα πάνω απ΄ όλους από τους συμπαίκτες μου.

Σήμερα θέλω να απευθυνθώ ειδικά σε αυτούς και να τους πω με ειλικρίνεια ότι δεν έχουν καταφέρει απλώς να φτιάξουν μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα. Κυρίως έχουν καταφέρει να φτιάξουν μια οικογένεια. Εγώ, λοιπόν, επιθυμώ να επιστρέψω σε αυτή την οικογένεια, αφήνοντας πίσω τα λάθη που έκανα.

Έχω υπηρετήσει την Εθνική Ομάδα με όλες τις δυνάμεις μου και το ίδιο σκοπεύω να κάνω σε περίπτωση που κριθώ αναγκαίος από τον προπονητή μου στο αμέσως προσεχές ή στο απώτερο μέλλον".

Ο Έλληνας διεθνής (που σε 52 συμμετοχές έχει πετύχει 20 γκολ με τα χρώματα της Εθνικής) συναντήθηκε με τον Φερνάντο και μίλησαν για το μέλλον του στην ομάδα.

Εκεί ο Γκέκας έδωσε κάποιες εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του και ζήτησε συγνώμη, με τον Πορτογάλο να τον συμπεριλαμβάνει στους παίκτες της προεπιλογής για τα προκριματικά. Να θυμίσουμε πως η τελευταία εμφάνιση του Γκέκα με την Ελλάδα ήταν στις 7/9/2010 και τον αγώνα με την Κροατία.

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως ο Διονύσης Χιώτης κλήθηκε κι αυτός στην Εθνική ομάδα μετά τις καταπληκτικές εμφανίσεις με τον ΑΠΟΕΛ και την πρόκριση της κυπριακής ομάδας στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.

Αναλυτικά οι προεπιλογές από παίκτες του εξωτερικού:

Τζόρβας, Τζαβέλλας, Παπασταθόπουλος, Κ. Παπαδόπουλος, Πέτσος, Τζιόλης, Κονέ, Πλιάτσικας, Σαμαράς, Γκέκας, Χιώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου