Τελευταία Νέα

13/1/12

Πανιώνιος : Παρελθόν ο Ντάτο Κβιρκβέλια!


Η ΠΑΕ Πανιώνιος ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας της με τον Γεωργιανό διεθνή αμυντικό Ντάτο Κβιρκβέλια. Τι είπε ο παίκτης για τους "κυανέρυθρους" και τη πρόκριση επί του Παναθηναϊκού στο Κύπελλο

Ένας ακόμη παίκτης αποτελεί παρελθόν από τον Πανιώνιο, καθώς την Παρασκευή (13/1) η "κυανέρυθρη" ΠΑΕ έλυσε κοινή συναινέσει την συνεργασία της με τον Ντάτο Κβιρκβέλια.

"Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας κοινή συναινέσει με τον Ντάτο Κβιρκβέλια και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του. Παράλληλα η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ευχαριστεί τον Γεωργιανό διεθνή αμυντικό για τις υπηρεσίες που πρόσφερε σε αυτόν τον ένα χρόνο παρουσίας του στις τάξεις της ομάδας, καθώς και για το ήθος και τον επαγγελματισμό του, στοιχεία που τον κατατάσσουν στους ποδοσφαιριστές που θα είναι πάντα ευπρόσδεκτοι στην Πανιώνια οικογένεια", ανέφερε η ανακοίνωση.

Αμέσως μετά την λύση της συνεργασίας του με τον Πανιώνιο, ο Κβιρκβέλια δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: "Πέρασα έναν υπέροχο χρόνο ως παίκτης του Πανιωνίου. Μπορεί να φαίνεται μικρό το διάστημα, όμως από την πρώτη στιγμή είχα την αίσθηση πως έπαιζα στον Πανιώνιο τα τελευταία 4 χρόνια. Όλα τα παιδιά στις τάξεις της ομάδας είναι καταπληκτικά και πραγματικά ένιωθα πως ανήκα σε μία οικογένεια.

Επίσης από την πρώτη μέρα ένιωσα την αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό μου και ευχαριστώ τους οπαδούς μας γι αυτό. Πραγματικά τους εύχομαι να δούνε την ομάδα, όπως ακριβώς επιθυμούν. Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα στον Πανιώνιο και ειδικά στον Απόστολο Μάντζιο να ευχηθώ καλή συνέχεια στο έργο του και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει για τηνομάδα".

Για την πρόκριση επί του Παναθηναϊκού στο κύπελλο Ελλάδος και την συνέχεια των υποχρεώσεων της ομάδας τόνισε: "Η ομάδα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Και ψυχολογικά μετά την πρόκριση στο κύπελλο Ελλάδος, αλλά και αγωνιστικά. Έχει όλες τις προϋποθέσεις πλέον για να καταφέρει τον στόχο της και πιστεύω τελικά πως ο Πανιώνιος θα καταφέρει να ανέβει ψηλά".

Τέλος όσον αφορά την ζωή του στην Ελλάδα, ανέφερε: "Η Ελλάδα είναι μια εκπληκτική χώρα. Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, εγώ πάντα θα την έχω στην καρδιά μου, όπως φυσικά και την ομάδα μου τον Πανιώνιο. Όποτε μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου, θα έρχομαι στην Ελλάδα και φυσικά θα βρεθώ σίγουρα και πάλι στο στάδιο της Νέας Σμύρνης για να παρακολουθήσω τον Πανιώνιο. Είναι κομμάτι της ζωής μου και πάντα θα ενδιαφέρομαι γι αυτόν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου