Τελευταία Νέα

19/3/13

Κρεμάει τα παπούτσια του ο Mάικλ Όουεν!


Την απόφασή του να αποχωρήσει από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν, ανακοίνωσε μέσω Τwitter o Mάικλ Όουεν.
"Μεγάλη ημέρα σήμερα. Αποφάσισα ότι αυτή θα είναι η τελευταία μου σεζόν ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής", έγραψε χαρακτηριστικά στο λογαριασμό του ο 33χρονος άσος, ο οποίος είπε ταυτόχρονα το "αντίο" στους φιλάθλους και μέσω ανακοίνωσης στην επίσημη ιστοσελίδα του:
"Ανακοινώνω την πρόθεσή μου να αποχωρήσω με τεράστια υπερηφάνεια. Ήμουν πολύ τυχερός που έκανα αυτό το ταξίδι το οποίο θα μπορούσα μόνο να έχω ονειρευτεί.
Τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν δυνατό πάντως χωρίς την τρομερή υποστήριξη που είχα από προπονητές, συμπαίκτες, οπαδούς και τους προσωπικούς μου χορηγούς.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθένα ξεχωριστά για τον τεράστιο ρόλο στον οποίο έπαιξαν στο να με βοηθήσουν να φτάσω στην κορυφή του επαγγέλματός μου.
Πάνω από όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου. Στην πανέμορφη σύζυγό μου Λουίζ, για την διαρκή αγάπη και υποστήριξη στα πολλά πάνω και κάτω της καριέρας μου και για το γεγονός ότι μου έδωσε τα πολυτιμότερα δώρα στη ζωή μου, τα παιδιά μας", αναφέρει μεταξύ άλλων ο Άγγλος διεθνής επιθετικός.
Με αυτό τον τρόπο θα ολοκληρωθεί μία μεγάλη ποδοσφαιρική διαδρομή από πλευράς Όουεν, ο οποίος φόρεσε τη φανέλα των Λίβερπουλ, Ρεάλ Μαδρίτης, Νιούκαστλ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Στόουκ (220 γκολ συνολικά) ενώ μετράει και 40 τέρματα σε 89 συμμετοχές του με τη φανέλα της Εθνικής Αγγλίας (4ος σκόρερ στην ιστορία των "λιονταριών").
Σημειώνεται πως ο Όουεν έκανε το μεγάλο "μπαμ" στη διεθνή σκηνή στο Μουντιάλ του 1998 σε ηλικία μόλις 18 ετών (τότε είχε πετύχει και το σόλο γκολ κόντρα στην Αργεντινή), ενώ στο παλμαρέ του έχει να επιδείξει 1 πρωτάθλημα Αγγλίας, 1 Κύπελλο, 3 Λιγκ Καπ και 1 Κύπελλο UEFA.
Το 2001 αναδείχτηκε μάλιστα κορυφαίος Ευρωπαίος ποδοσφαιριστής της χρονιάς, όντας ο πρώτος Άγγλος που κέρδιζε το συγκεκριμένο βραβείο μετά το 1979 και τον Κέβιν Κίγκαν.
Σε επίπεδο Πρέμιερ Λιγκ έχει σημειώσει 150 τέρματα γεγονός που τον τοποθετεί αυτή τη στιγμή στην 7η θέση της λίστας των σκόρερ, χωρίς πάντως να έχει πετύχει πάνω από 20 γκολ σε μία σεζόν.
Μεγαλύτερο τροχοπέδη στην καριέρα του ήταν αναντίρρητα οι αρκετοί τραυματισμοί που είχε (σοβαρότερος όλων αυτός που είχε στο ματς με τη Σουηδία στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006), με τον "Μιχαλάκη" των ευρωπαϊκών γηπέδων να μην έχει άλλωστε παίξει ολόκληρο 90λεπτο από τον Οκτώβριο του 2009.

Η καριέρα του Μάικλ Όουεν σε αριθμούς:





Λίβερπουλ (1996-2004): 297 αγώνες , 158 γκολ.




Ρεάλ Μαδρίτης (2004-05): 40 αγώνες, 14 γκολ.



Νιούκαστλ (2005-09): 79 αγώνες, 30 γκολ.



Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (2009-12): 52 αγώνες, 17 γκολ.



Στόουκ (2012-13): 7 αγώνες , 1 γκολ.



Εθνική Αγγλίας (1998-2008): 89 αγώνες, 40 τέρματα.


Δείτε βίντεο με την καριέρα του Mάικλ Όουεν:

                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου