Τελευταία Νέα

18/4/13

Παναθηναϊκός : Αυτο...ανακοινώθηκε ο Γιάννης Αναστασίου!

Ο Γιάννης Αναστασίου... πρόλαβε την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και με δηλώσεις του παραδέχθηκε ότι θα είναι ο επόμενος προπονητής του Παναθηναϊκού. "Στόχος μου να έχω νεαρούς φιλόδοξους παίκτες" είπε χαρακτηριστικά.
Ο Γιάννης Αναστασίου με δηλώσεις του σε ιστοσελίδα της Ολλανδίας αναφέρθηκε στην νέα πρόκληση της καριέρας του προλαβαίνοντας ουσιαστικά την επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ σχετικά με την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του συλλόγου.
Μάλιστα, στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι οι δύο πλευρές έχουν υπογράψει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας!
"Στόχος μου είναι να έχω νεαρούς φιλόδοξους ποδοσφαιριστές για να δημιουργήσουμε μια νέα ομάδα. Η πρόκληση είναι μεγάλη και την αποδέχομαι.
Αυτή την σεζόν ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε να βρεθεί στα play off του πρωταθλήματος. Μετά από 29 αγωνιστικές η ομάδα βρίσκεται στην 7η θέση με 37 βαθμούς, ενώ ο πρωτοπόρος Ολυμπιακός έχε τους διπλάσιους" είπε αρχικά ο νέος πλέον τεχνικός του "Τριφυλλιού".
Στην συνέχεια ο Αναστασίου δεν δίστασε να εκφράσει την πεποίθηση του ότι στο μέλλον ο Παναθηναϊκός θα είναι ανταγωνιστικός απέναντι στον Ολυμπιακό:
"Το πλεονέκτημα μου είναι ότι γνωρίζω την ελληνική νοοτροπία, αλλά έχω εργαστεί και στο εξωτερικό. Είμαι βέβαιος ότι στο μέλλον θα μπορούμε ν' ανταγωνιστούμε τον Ολυμπιακό", είπε χαρακτηριστικά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου