Τελευταία Νέα

26/6/13

Ατρόμητος : Ανακοίνωσε τον Χαβιέρ Ουμπίδες!

Ουμπίδες
Ποδοσφαιριστής του Ατρόμητου είναι κι επίσημα ο Χαβιέρ Ουμπίδες που υπέγραψε συμβόλαιο δυο ετών.
Μετά τον Δημήτρη Παπαδόπουλο και τον Φώτη Γεωργίου, ο Ατρόμητος έκανε μία ακόμα εξαιρετική κίνηση, αποκτώντας για τα επόμενα δύο χρόνια τον Αργεντίνο Χαβιέρ Ούμπιντες. Ο 31χρονος μέσος ήρθε σήμερα Τετάρτη στην Αθήνα και συμφώνησε αμέσως με τους Περιστεριώτες, οι οποίοι και τον ανακοίνωσαν άμεσα.

H ανακοίνωση της ΠΑΕ Ατρόμητος για τον Αργεντινό ποδοσφαιριστή:
"Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το τρίτο νέο αστέρι της  είναι ο «δυναμίτης» Χαβιέρ Ούμπιντες ( Javier Umbides)".
"Έπειτα από ένα χρόνο στη Τουρκία γύρισα στην Ελλάδα με μεγάλη χαρά για να φορέσω τη φανέλα μιας ομάδας με αλματώδη εξέλιξη.
Ο Ατρόμητος συγκαταλέγεται στα κορυφαία club της Ελλάδας, πηγαίνει συνεχώς προς το καλύτερο και αυτό αποτέλεσε ένα σημαντικό κίνητρο για εμένα.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος παρακολουθούσα την πορεία του Ατρόμητου και γνωρίζω ότι είναι σωματείο που κάνει τον αθλητή να σκέφτεται μόνο τη δουλειά του μέσα στο γήπεδο.
Πιστεύω ακράδαντα ότι έκανα το καλύτερο για εμένα και την οικογένειά μου. Με την σειρά μου θα κάνω το καλύτερο για την ομάδα μου, για να την τιμήσω που με εμπιστεύτηκε και με προσέγγισε πρώτα ως άνθρωπο κι έπειτα ως επαγγελματία ποδοσφαιριστή.
Μπροστά μας έχουμε την ευρωπαϊκή πρόκληση και άμα κερδίσουμε την πρόκριση στους ομίλους θα είναι ότι το καλύτερο. Αυτό που έχω να πω στους φιλάθλους μας είναι ότι όσο καιρό θα είμαι στο Περιστέρι θα τα δώσω όλα για να πετύχουμε τα καλύτερα για τον Ατρόμητο και να τους δώσουμε όσες περισσότερες χαρές γίνεται", δήλωσε ο 31άχρονος άσος στο site της ΠΑΕ.


Ποιος είναι :
Ο Χαβιέρ Ούμπιντες γεννήθηκε στη πόλη Santiago del Estero στις 9 Φεβρουαρίου 1982 ξεκίνησε την καριέρα του στους All Boys και συνέχισε σε club της πατρίδας του (Argentinos Juniors, Estudiantes, Defensores de Belgrano, Defensa y Justicia) μέχρι που το 2009 βγήκε για πρώτη φορά εκτός Αργεντινής για λογαριασμό του Ολυμπιακού Βόλου (49 συμμετοχές/11 γκολ τη διετία 2009-2011). Τη σεζόν 2011-2012 αγωνίστηκε στον Άρη (25 συμμετοχές/3 γκολ) και την περασμένη περίοδο (2012-13) φόρεσε τη φανέλα της τουρκικής Orduspor (31 συμμετοχές/2 γκολ) έχοντας προπονητή τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Αγωνίζεται σε όλες τις θέσεις της μεσαίας γραμμής. 
Ο Χαβιέρ Ούμπιντες επέλεξε το νούμερο «23» στη φανέλα του.

Δείτε βίντεο με τον  Χαβιέρ Ουμπίδες:
                                

             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου