Τελευταία Νέα

30/7/13

Αστέρας Τρίπολης : Ανακοίνωσε τον Μαουρίσιο Καράσκο!

Ο Αστέρας Τρίπολης ανακοίνωσε την απόκτηση του Μαουρίσιο Καράσκο με τη μορφή δανεισμού από την Εστουντιάντες για τον επόμενο χρόνο.
Το 10ο μεταγραφικό απόκτημα του Αστέρα Τρίπολης είναι και επίσημα ο Μαουρίσιο Καράσκο.
Η αρκαδική ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτηση του Αργεντίνου ποδοσφαιριστή από την Εστουντιάντες με τη μορφή δανεισμού για 1 χρόνο.
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:
''Ο Αστέρας Τρίπολης απέκτησε με τη μορφή δανεισμού από την Εστουντιάντες για τον επόμενο χρόνο, τον Αργεντινό επιθετικό ποδοσφαιριστή Μαουρίσιο Καράσκο.''

Καράσκο: "Πολλά γκολ".

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στον Αστέρα, τον οποίο γνωρίζω πολλά χρόνια και θα πρέπει να σας πω, ότι πάντα την θεωρούσα ενδιαφέρουσα ομάδα.
Πέρσι ο Αστέρας έκανε μία πολύ καλή χρονιά, φτάνοντας μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας και εξασφαλίζοντας με την υψηλή βαθμολογική του θέση την έξοδο στο EUROPA LEAGUE. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να έρθω σε μία ομάδα που θα αγωνίζεται και σε ευρωπαϊκή διοργάνωση.
Πρώτη φορά βγαίνω έξω από τη χώρα μου για να παίξω ποδόσφαιρο και για την Ελλάδα γνωρίζω πως έχει αρκετά ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Εγώ από την μεριά μου θέλω να δείξω τα προσόντα μου ως ποδοσφαιριστής και να κάνω ό,τι είναι δυνατό στον αγωνιστικό χώρο. Θέλω να βάλω πολλά γκολ για να βοηθήσω όσο γίνεται περισσότερο από την πλευρά μου, να πετύχει τους στόχους του ο Αστέρας.
Γνωρίζω πώς από την Εστουντιάντες έχουν έρθει στον Αστέρα αρκετοί καλοί ποδοσφαιριστές όπως οι Μπαστία, Καρντόσο, Βίλτσες που έχουν καλές αναμνήσεις από την ομάδα. Με τον Καρντόσο μάλιστα μίλησα και μου είπε τα καλύτερα λόγια για τον Αστέρα.
Ο κόσμος θα υποστηρίζει μία ομάδα που θα παίζει καλό ποδόσφαιρο στο γήπεδο και θα ευχαριστιέται όμορφο θέαμα», τόνισε ο Αργεντίνος στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Αστέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου