Τελευταία Νέα

30/7/13

Άρης : Ανακοίνωσε τον Νίκο Τσουμάνη!

Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε την απόκτηση του Νίκου Τσουμάνη. Ο 23χρονος αριστερός μπακ βρέθηκε το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ Άρης και υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Ο 23χρονος αριστερός μπακ Νίκος Τσουμάνης βρέθηκε το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ Άρης και υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας όπως ανέφερε και η σχετική ανακοίνωση.
Ο πρώην ποδοσφαιριστής της Κέρκυρας και νυν του Άρη γεννήθηκε στις 08/06/1990 στην Ηγουμενίτσα Θεσπρωτίας, έχει ύψος 1,80 και βάρος 76 κιλά.
Την περασμένη σεζόν ο Τσουμάνης φορούσε την φανέλα της Κέρκυρας (20 συμμετοχές στη Super League και 3 στο Κύπελλο), ενώ προηγούμενη ομάδα του ήταν η Skoda Ξάνθη (2010-2012).
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, κι ενώ χθες το απόγευμα βρέθηκε στις εγκαταστάσεις του Νέου Ρυσίου και έκανε την πρώτη του προπόνηση, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Άρης.
"Είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Άρη, μια μεγάλη και ιστορική ομάδα. Το να φοράς την φανέλα αυτής της ομάδας είναι ένα επιπλέον κίνητρο τόσο για μένα όσο βέβαια και για κάθε ποδοσφαιριστή.
Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δουλέψω σκληρά, προκειμένου να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου