Τελευταία Νέα

28/8/13

ΑΕΛ Καλλονής : Ανακοίνωσε τον Χουανλού!

Η Καλλονή προχώρησε σε μια σπουδαία μεταγραφή (ίσως μια από τις καλύτερες φέτος στην Ελλάδα), αποκτώντας τον 33χρονο Ισπανού, Χουάνλου, που πέρσι είχε γεμάτη χρονιά στην Λεβάντε.
Μια από τις πιο ηχηρές μεταγραφές του καλοκαιριού στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε την Τετάρτη (28/8) η ΑΕΛ Καλλονής.
Οι νεοφώτιστοι στην Superleague, κατάφερε να εντάξουν στο ρόστερ τους τον Χουανλού, που πέρσι είχε μια πολύ καλή σεζόν με την Λεβάντε στην Πριμέρα Ντιβισιόν (25 συμμετοχές, 2 γκολ στην Πριμέρα Ντιβιζιόν).
Ο 33χρονος Ισπανός, αγωνίζεται αριστερά στη μεσαία γραμμή και έχει τέσσερις πλήρεις σεζόν με την ισπανική ομάδα (112 συμμετοχές, 21 γκολ). Ο Χουάνλου γεννήθηκε στις 8 Μαίου του 1980 και έχει περάσει στην διάρκεια της καριέρας του και από τις Οσασούνα, Κόρντομπα, Αλμπαθέτε, Μπέτις, Αλμερία, Αλικάντε και Νουμάνθια.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Καλλονής, ο Χουάνλου δεν έκρυψε τη χαρά του για την ατμόσφαιρα που συνάντησε στη Λέσβο: 
"Είμαι εντυπωσιασμένος από την φιλική υποδοχή στην ομάδα της Καλλονής. Πραγματικά ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα η τόσο έντονη φιλική διάθεση των ανθρώπων της Καλλονής. Το κλίμα, η συμπεριφορά των ανθρώπων και το φαγητό έχουν πολλές ομοιότητες με την πατρίδα μου. Από την πρώτη μέρα νιώθω σα να είμαι σπίτι μου".
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο Ισπανός θα παίξει εκτός συνόρων, αλλά αυτό δεν φαίνεται να τον προβληματίζει: 
"Έχω παίξει πολλές φορες με ισπανικές ομάδες σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Για παράδειγμα πέρσι είχα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στους δύο αγώνες για το Europa League. Αλλά ποτέ δεν είχα αγωνιστεί σε ομάδα εκτός Ισπανίας. Είναι μια καινούργια σελίδα στην καριέρα μου που συμπληρώνει το βιογραφικό μου. Θα καταθέσω διάθεση και εμπειρία για να προσφέρω τα καλύτερα στην ομάδα της Μυτιλήνης".
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Καλλονής, ο Νίκος Μιχαλάκης δήλωσε: 
"Καλωσορίζουμε τον Χουανλού στην ομάδα μας. Έναν παίκτη του οποίου το βιογραφικό τα λέει όλα. Με αυτή την προσθήκη στο ρόστερ μας ολοκληρώνονται και οι μεταγραφές για την Καλλονή μας. Πιστεύω στο υλικό μας και με τον Γιάννη Μαντζουράκη στο τιμόνι έχω την πίστη ότι θα πετύχουμε το στόχο μας".
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Χουάνλου θα φοράει τη φανέλα με το νούμερο 80.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου