Τελευταία Νέα

27/8/13

Κολοσσός Ρόδου : Ανανέωσε ο Σάββας Ματσαμάς!

                                       
Ο Κολοσσός Ρόδου ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Σάββα Ματσαμά, ο οποίος υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Σάββα Ματσαμά ανακοίνωσε ο Κολοσσός Ρόδου, με τον παίκτη να υπογράφει μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση που εξέδωσε ο σύλλογος από το "σμαραγδένιο νησί" και τις δηλώσεις του παίκτη:
"Η Κ.Α.Ε. ΒΑΠ Κολοσσός ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον Ροδίτη καλαθοσφαιριστή Σάββα Ματσαμά, ο οποίος θα φορέσει και τη νέα σεζόν τη φανέλα της ομάδας μας.
Ο Σάββας Ματσαμάς γεννήθηκε στις 14 Νοεμβρίου 1988 και έχει ύψος 1.90, αγωνιζόμενος στην περιφέρεια και συγκεκριμένα στις θέσεις ''2'' και ''3''. Αποτελεί «γέννημα- θρέμμα» της ομάδας μας, με την οποία διακρίθηκε ιδιαίτερα στα τμήματα υποδομής. Σε ηλικία 18 ετών μετακόμισε στην Αθήνα για σπουδές και έπαιξε με επιτυχία στον Παπάγου από το 2006 έως το 2009, ενώ συνέχισε στον Τήρωνα Αγίων Θεοδώρων (2009-10) και τον Α.Σ.Ε. Δούκα (2010-12). Ο 25χρονος Ροδίτης αθλητής στο τελευταίο πρωτάθλημα της Α1 Κατηγορίας είχε 6 συμμετοχές στην Α1 και πέτυχε ισάριθμους πόντους με 3/5 δίποντα.
Μετά τη συμφωνία του με την Κ.Α.Ε. ΒΑΠ Κολοσσός, ο Σάββας Ματσαμάς είπε χαρακτηριστικά: «Είμαι χαρούμενος που δίνεται η ευκαιρία να κάνω αυτό που θέλω στην αγαπημένη μου ομάδα. Όλοι μας πρέπει να δώσουμε το 100% για να βελτιώσουμε την περσινή μας εικόνα και να φέρουμε ξανά τον κόσμο στο γήπεδο. Εγώ αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα. Την τελευταία χρόνιά αποκόμισα όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες από τους συμπαίκτες μου, διαπιστώνοντας φυσικά ότι το πρωτάθλημα της Α1 είναι τελείως ξεχωριστό. Παίζεται μπάσκετ άλλου επιπέδου. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και η ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της μέσα από τη σκληρή δουλειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου