Τελευταία Νέα

28/1/14

Εργοτέλης : Aνακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας με τον Μάρις Βερπακόφσκις!

Τη κοινή συναίνεση λύση της συνεργασίας με τον Μάρις Βερπακόφσκις ανακοίνωσε ο Εργοτέλης.
Ο Μάρις Βερπακόφσκις αποφάσισε να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια σε ηλικία 35 ετών.
Σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας ευχαρίστησε τους ανθρώπους του Εργοτέλη για την συνεργασία που είχαν όλα αυτά τα χρόνια. 
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ:
"Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους του Εργοτέλη για τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια και την αγάπη που μου έδειξαν, όπως και ο κόσμος της ομάδας.
Πραγματικά ο Εργοτέλης είναι μια δεύτερη οικογένεια για εμένα και ένα σημαντικό κομμάτι της καριέρας και της ζωής μου. Θα παρακολουθώ την πορεία της ομάδας και είμαι σίγουρος ότι θα έχει μια επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο.
Για εμένα κλείνει μια σημαντική και παράλληλα μεγάλη σελίδα στην καριέρα μου και πλέον ανοίγει μια άλλη, στην οποία είμαι έτοιμος να αφοσιωθώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου