Τελευταία Νέα

28/5/14

Ατρόμητος : Ανανέωσε ο Εντουάρντο Μπρίτο

                                Για πάντα στον Ατρόμητο ο Μπρίτο!

«Ριζώνει» στον Ατρόμητο ο Εντουάρντο Μπρίτο. Ο Βραζιλιάνος χαφ ανανέωσε το συμβόλαιό του μέχρι το 2016.


θα αλλάξει ποδοσφαιρική στέγη ο Ατρόμητος παρά το ενδιαφέρον που υπήρχε από άλλες ομάδες με πρώτη την ΑΕΚ. Ο Βραζιλιάνος μέσος αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στο Περιστέρι, στο οποίο βρίσκεται από το 2008. 
Η επιβεβαίωση ήρθε μέσω της ακόλουθης ανακοίνωσης της ΠΑΕ:
"Το αγαπημένο σύνθημα των φιλάθλων μας «Μπρίτοοο» θα ακουστεί πολλές φορές ακόμη μέχρι το 2016!. Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον ρέκορντμαν συμμετοχών στην ιστορία της ομάδα μας στην Α' Εθνική Εδουάρδο Μπρίτο".
Ο Εδουάρδο Μπρίτο βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ Ατρόμητος και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου.
Αμέσως μετά δήλωσε στο atromitosfc.gr τα εξής:
«Καταρχήν θέλω να εκφράσω τη μεγάλη χαρά που νιώθω επειδή παραμένω στο «σπίτι» μου. Είναι αλήθεια ότι ο εκπρόσωπος μου είχε δεχθεί προτάσεις από τρεις ομάδες αλλά εγώ είχα ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι μόνο όταν τελείωνε η εκκρεμότητα μου με τον Ατρόμητο θα έμπαινα στη διαδικασία των συζητήσεων.
Από το μυαλό μου δεν έγινε ποτέ κάποια δεύτερη σκέψη. Έχω να δώσω πολλά ακόμη στην ομάδα, έχουμε να πετύχουμε ακόμη πάρα πολλά ως ομάδα. Ο Ατρόμητος είναι το δεύτερο σπίτι μου και τον αισθάνομαι ως οικογένεια μου. Έχω μια σχέση μεγάλης αγάπης με τον κόσμο μας και ειλικρινά αυτή η σχέση δεν εξαργυρώνεται με τίποτα.
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον πρόεδρο κύριο Γιώργο Σπανό για την αγάπη που δείχνει προς το πρόσωπο μου όλα αυτά τα χρόνια αλλά και τον τεχνικό διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλο για την στήριξη γαιτί με κάνει να νιώθω σημαντικός για τον Ατρόμητο.
Ευχαριστώ επίσης τον προπονητή κύριο Γιώργο Παράσχο για την εμπιστοσύνη του καθώς και τον γενικό αρχηγό Σπύρο Σοφιανό με τον οποίο έχουμε άριστη συνεργασία από το 2008 που ήρθα εδώ στην ομάδα.
Εξαντλώντας το συμβόλαιο μου θέλω να πιστεύω ότι μετά από τα δύο αυτά χρόνια να δώσω πάλι το κίνητρο στη διοίκηση για να υπογράψω καινούργιο ώστε στο τέλος να κλείσω εδώ την καριέρα μου που είναι και η επιθυμία μου».
Ο Μπρίτο με 191 συμμετοχές, 32 γκολ και 23 ασίστ στον Ατρόμητο συνεχίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου