Τελευταία Νέα

25/6/14

ΚΑΕ Παναθηναϊκός : Aνακοίνωσε τον Γιώργο Παπαγιάννη!

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την συμφωνία με τον 17χρονο ύψους 2.15μ. Γιώργο Παπαγιάννη ο οποίος βρέθηκε στο στόχαστρο 17(!) κολεγίων.
Mε την εξής ανακοίνωση, ο Παναθηναϊκός γνωστοποίησε τη συνεργασία με τον 17χρονο Γιώργο Παπαγιάννη: "H KAE Παναθηναϊκός ανακοινώνει την επίτευξη συμφωνίας με τον αθλητή Γιώργο Παπαγιάννη".
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμφωνία με τον Παπαγιάννη, που θεωρείται από τα μεγαλύτερα ταλέντα παγκοσμίως, είναι πολυετής ωστόσο ο Παναθηναϊκός θα του δώσει το δικαίωμα επιλογής το ερχόμενο καλοκαίρι για να ακολουθήσει το όνειρο του στις ΗΠΑ.
Το who is who:
Ο Γιώργος Παπαγιάννης γεννήθηκε στις 3/7/1997 και έχει ύψος 2,15μ. Έχει αγωνιστεί στην Εθνική Παίδων ενώ είναι στέλεχος της Εθνικής Εφήβων και θα λάβει μέρος στο Ευρωμπάσκετ της Τουρκίας και στο Παγκόσμιο U-17. Ξεκίνησε την καριέρα του από τα Μέγαρα, εν συνεχεία βρέθηκε στις Ακαδημίες του Ολυμπιακού κι ακολούθως στο Περιστέρι.
Στις 5 Ιανουαρίου του 2012 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην Α1 όντας μόλις 14ων ετών και 6 μηνών και έγινε ο νεότερος παίκτης που αγωνίστηκε στην πρώτη τη τάξει κατηγορία του ελληνικού μπάσκετ.
Το καλοκαίρι του 2013 «μετακόμισε» στις ΗΠΑ για λογαριασμό του Λυκείου Westtown School της Πενσυλβάνια.
Οι δηλώσεις του Γιώργου Παπαγιάννη:
Μετά την επίτευξη της συμφωνίας ο Γιώργος Παπαγιάννης δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του: 
"Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού, κύριο Δημήτρη Γιαννακόπουλο, γιατί με πίστεψε και θέλησε να με φέρει στην ομάδα. Τον ευχαριστώ γιατί ήθελα κι εγώ να γίνω μέλος του Παναθηναϊκού.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Αργύρη Πεδουλάκη που με πίστεψε από τότε που ήμουν 14 ετών και μου είπε ότι ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσω ήταν να υπογράψω στον Παναθηναϊκό. Με βοήθησε πολύ στο να πάρω την απόφασή μου.
Βεβαίως ευχαριστώ την οικογένειά μου, τους γονείς μου, Κανέλλο και Μαρία και τον αδερφό μου, Μηνά, που με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια και είναι πολύτιμοι για μένα".

Δείτε βίντεο με τον Γιώργο Παπαγιάννη:

              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου