Τελευταία Νέα

28/6/14

Αστέρας Τρίπολης : Ανακοίνωσε τον Έντερσον Τορμένα!

 

Ο Αστέρας Τρίπολης ανακοίνωσε την απόκτηση του Έντερσον Τορμένα, ο οποίος δήλωσε πως τον κέρδισε το πλάνο της ομάδας. 

Σε ακόμα μία προσθήκη στο ρόστερ του προχώρησε σήμερα ο Αστέρας Τρίπολης αποκτώντας τον Έντερσον Τορμένα για τα επόμενα δύο χρόνια, ενισχύοντας έτσι περισσότερο την μεσαία γραμμή της ομάδας. 

Ο Τορμένα γεννήθηκε στις 14 Μαρτίου 1986, έχει ύψος 1.85 και αγωνίζεται ως αμυντικό χαφ. Η καριέρα του Τορμένα ξεκίνησε στη Βραζιλία, όπου μετά τις καλές χρονιές που πραγματοποίησε με τις Ιντερνασιονάλ και Χοβεντούντε, πήγε το 2007 στο Βέλγιο για λογαριασμό της Γκέρμιναλ.

Το 2009 μεταγράφηκε στην Γκένκ με την οποία κατέκτησε και το Κύπελλο Βελγίου, ενώ τα τελευταία 4,5 χρόνια έπαιξε με επιτυχία στη Σαρλερουά. Την προηγούμενη σαιζόν είχε 29 συμμετοχές, ενώ και οι τέσσερις τελευταίες χρονιές του στο Βέλγιο ήταν «γεμάτες» που αναλυτικά έχουν ως εξής:

2010-11: 27 συμμετοχές.

2011-12: 28 συμμετοχές.

2012-13: 25 συμμετοχές.

2013-14: 29 συμμετοχές.

Ο Τορμένα είναι το έκτο φετινό μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας και στον Αστέρα θα φοράει το Νο86, που είναι ο αριθμός της χρονιάς που γεννήθηκε.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Αστέρα ο Τορμένα τόνισε:  

"Με κέρδισε το project της ομάδας που είναι πολύ φιλόδοξο και ελκυστικό έχοντας υψηλούς στόχους τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, ενώ διαπίστωσα πώς υπάρχει υποδομή και σοβαρότητα που είναι απαραίτητα για κάθε επαγγελματία.

Μίλησα με τους Έλληνες συμπαίκτες μου στη Σαρλερουά, τους Μαρίνο και Σηφάκη, που μου είπαν τα καλύτερα λόγια για τον Αστέρα, όπως και ο Χαβιέ Μάρτος που είχε περάσει παλιότερα από το ελληνικό πρωτάθλημα.

Χρονικά προτεραιότητα και άμεσος στόχος είναι η είσοδος του Αστέρα στους ομίλους του Europa League και στη συνέχεια να υπάρχει πρωταγωνιστικός ρόλος της ομάδας στο πρωτάθλημα και αν είναι δυνατόν να βγούμε στα προκριματικά του Champions League.

Είμαι ένας ποδοσφαιριστής-μαχητής μέσα στον αγωνιστικό χώρο δίνω τα πάντα για την ομάδα και αυτό είναι που πρέπει να περιμένει ο φίλαθλος κόσμος του Αστέρα από εμένα. Να βοηθήσω την ομάδα με την δουλειά μου.

Αισθάνομαι τον πρωταγωνιστικό μου ρόλο και τις ευθύνες που θα υπάρχουν για μένα στο γήπεδο, γνωρίζοντας πως δημιουργώ το παιχνίδι από πίσω, έχοντας παράλληλα έναν καταλυτικό ρόλο για τους συμπαίκτες μου και τη συνολική δουλειά της ομάδας.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και να είναι σίγουροι πώς θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω τον Αστέρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου