Τελευταία Νέα

28/6/14

Ατρόμητος : Ανανέωσε ο Κώστας Γιαννούλης!

Ο Κώστας Γιαννούλης ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Ατρόμητο και έβαλε τέλος στα σενάρια αποχώρησης του. 
To ένα νέο καλύτερο από το άλλο για τους φίλους του Ατρόμητου. Μετά την επιστροφή του Ανδρέα Τάτου, ήρθε και η ανανέωση του συμβολαίου του Κώστα Γιαννούλη.
"Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο αέρινος και δαντελένιος στις επελάσεις του Κώστας Γιαννούλης θα παραμείνει στην ομάδα μας μέχρι το 2017", αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ, ενώ ο παίκτης δήλωσε από την πλευρά του:
"Καταρχήν θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο μας κύριο Γιώργο Σπανό, στον τεχνικό διευθυντή κύριο Γιάννη Αγγελόπουλο και φυσικά στον προπονητή μου κύριο Γιώργο Παράσχο για την ανανέωση του συμβολαίου μου και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος.
Στον Ατρόμητο έχω περάσει τα τρία καλύτερα χρόνια της καριέρας μου κι έχω βρει την ποδοσφαιρική μου Ιθάκη. Με τον Ατρόμητο πέρασα την πόρτα της Εθνικής Ομάδας και ελπίζω ότι θα το ξανακάνω. Από εκεί και πέρα εύχομαι η τρίτη φορά να είναι η φαρμακερή και να προκριθούμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ.
Με τις προσθήκες και τις ανανεώσεις που κάναμε θα είμαστε πιο δυνατοί. Τέλος, θέλω να στείλω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και στους φιλάθλους μας που στηρίζουν εμένα και όλη την ομάδα και εύχομαι να ζήσουμε μαζί πολλές χαρές ακόμη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου