Τελευταία Νέα

31/7/14

Πλατανιάς : Ανακοίνωσε τον Γιάγια Μπανανά!

Μπανανά
Ποδοσφαιριστής του Πλατανιά είναι και επίσημα ο Γιάγια Μπανανά όπως ανακοίνωσε το πρωί της Πέμπτης η ομάδα της Κρήτης. 
Η ομάδα της Κρήτης ανακοίνωσε τον παίκτη , ο οποίος  υπόγραψε για τρία χρόνια.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: 
"Σημαντική μεταγραφική προσθήκη για την ομάδα μας καθώς ο διεθνής ποδοσφαιριστής από το Καμερούν Γιάγια Μπανανά (Yaya Banana) υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας και αναμένεται να ενισχύσει την αμυντική γραμμή του Πλατανιά Χανίων (αγωνίζεται ως κεντρικός αμυντικός) με τα 192 εκατοστά του και την πληθωρική παρουσία του.
Ο 23χρονος ποδοσφαιριστής (γεννηθείς στις 29/7/1991), αγωνιζόταν την περασμένη χρονιά (2013 – 2014) στην ελβετική Λωζάννη (16 συμμετοχές), δανεικός από τη γαλλική Σοσό, με την οποία την περίοδο Ιανουάριος 2012 – Αύγουστος 2013 είχε συνολικά 26 συμμετοχές.

Ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα στην Αχίλ και από εκεί συνέχισε, το 2009, στην Εσπεράνς, ομάδα της Τυνησίας, τη φανέλα της οποίας φόρεσε με επιτυχία για τρία χρόνια, πριν κάνει το μεγάλο βήμα με τη μεταγραφή του στη γαλλική Σοσό.
Παράλληλα, έχει αγωνιστεί σε όλες τις μικρές εθνικές ομάδες του Καμερούν και στην Εθνική Ελπίδων".
Ο 23άχρονος άσος δήλωσε στο σάιτ της ΠΑΕ:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για τα επόμεναι τρία χρόνια με την ομάδα του Πλατανιά. Οι άνθρωποι της ομάδας με προσέγγισαν, μου εξήγησαν αναλυτικά το πλάνο, το σχέδιο και τους στόχους της ομάδας και με έπεισαν ότι αξίζει να είμαι μέλος της. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό και υπάρχουν ομάδες επιπέδου Champions League, όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Στόχος μου είναι να αγωνιστώ σε όλα τα παιχνίδια και να αποτελώ ένα σημαντικό γρανάζι του αγωνιστικού συστήματος της ομάδας. Στόχος μου είναι, επίσης, να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να τερματίσει όσο το δυνατόν πιο ψηλά στο πρωτάθλημα της Super League. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου