Τελευταία Νέα

30/12/14

Γκατούζο: "Τελείωσε για μένα ο ΟΦΗ ".

Γκατούζο
Ο Τζενάρο Γκατούζο με δηλώσεις του στον ιταλικό Τύπο, παραδέχεται ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει στην τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ.
Σε δηλώσεις του στη "Reppublica" ο Τζενάρο Γκατούζο περιγράφει με μελανά χρώματα την κατάσταση στον ΟΦΗ, παραδεχόμενος ότι δεν θα επιστρέψει στον πάγκο της κρητικής ομάδας.
"Αυτό καθιστά αντικειμενικά αδύνατο να συνεχίσω", είπε αρχικά ο Γκατούζο και συνέχισε: "Το έργο μου με ηρεμία και σοβαρότητα. Ηδη δοκιμάζομαι για έξι μήνες από τεράστιες δυσκολίες ακόμα και σε υλικοτεχνικό επίπεδο. Δείξαμε αυτοθυσία αλλά...".
Στη συνέχεια δήλωσε για την κατάσταση που βίωσε: 

"Τον Οκτώβριο, ως γνωστόν, παραιτήθηκα αλλά επέστρεψα μετά από παραίνεση των οπαδών και των στελεχών της ομάδας. Δεν είχα όμως φανταστεί ότι τα προβλήματα θα μεγάλωναν από εκεί και πέρα. Λυπάμαι πολύ για τους ανθρώπους της Κρήτης, δεν τα αξίζουν όλα αυτά. Πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις για τον ΟΦΗ και όχι μόνο δεν πληρώθηκα αλλά έβαλα και από την τσέπη μου. Είναι πέρα από τις δυνάμεις μου αυτό που συμβαίνει. Αν έμενα, θα ήμουν ασεβής προς τους ανθρώπους της Κρήτης".
Τέλος ευχαρίστησε όλους όσους συνάντησε στην Κρήτη

"Θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες και τους εργαζόμενους στον ΟΦΗ για τη στήριξή τους αυτούς τους έξι μήνες. Δέχθηκα με ενθουσιασμό να αναλάβω και δεν ήμουν μόνο προπονητής. Αλλά έδωσα και σε παίκτες μετρητά. Κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι η όλη προσπάθεια ήταν μάταια. Ελπίζω πάντως σ' ένα καλύτερο μέλλον για αυτήν την ομάδα".
Ανέφερα το πρόβλημα δημόσια αλλά μετά την παραίτησή μου, επέστρεψα χάρη στη θέληση των φιλάθλων. Δεν πίστευα ότι τα προβλήματα θα μεγάλωναν, παρά την κάθε προσπάθεια να τα ξεπεράσουμε.΄Λυπάμαι για τον κόσμο της Κρήτης που δεν το αξίζει όλο αυτό.
 Πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις για τον ΟΦΗ και όχι μόνο δεν πληρώθηκα αλλά έβαλα και από την τσέπη μου. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Είμαι συνηθισμένος να παλεύω σε όλη μου την καριέρα.
Την προηγούμενη Δευτέρα βρήκα τους μισούς παίκτες στην προπόνηση και κάποιοι ποδοσφαιριστές μου ζητούσαν χρήματα. Σε εκείνο το σημείο κατάλαβα ότι οι προσπάθειές μου ήταν μάταιες. Στον ΟΦΗ και στους φιλάθλους εύχομαι ένα πιο ήσυχο μέλλον και τις καλύτερες επιτυχίες."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου