Τελευταία Νέα

19/5/15

ΠΑΣ Γιάννινα : Ανανέωσε ο Νοέ Ακόστα!

Ο Νοέ Ακόστα στη συνάντηση που είχε με τους ανθρώπους του ΠΑΣ Γιάννινα την Τρίτη το απόγευμα (19/5) συμφώνησε για την ανανέωση του συμβολαίου του για δυο χρόνια ακόμα.
Κάτοικος Ιωαννίνων για τα επόμενα δυο χρόνια θα είναι και ο Νοέ Ακόστα ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με την διοίκηση του ΠΑΣ Γιάννινα για την ανανέωση της συμφωνίας των δυο πλευρών.
Ο Ακόστα θα παραμείνει έτσι και αυτός στον "Άγιαξ της Ηπείρου" ακολουθώντας και αυτός τον δρόμο που χάραξε ο Μάρκος Βελλίδης. Μένει να δούμε από εδώ και πέρα τι θα γίνει με τους Μιχαήλ και Ντάσιο καθώς με τον πρώτο υπήρξε διαφορά ενώ από τον δεύτερο έχει ζητηθεί να κάνει λίγο ακόμα υπομονή ώστε να δουν στον ΠΑΣ τι ακριβώς θα γίνει.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ έχει ως εξής: 
''H ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα 1966 ανακοινώνει την ανανέωση συμβολαίου του ποδοσφαιριστή Noe Acosta Rivera μέχρι 30.06.2017''. 
Μετά την ολοκλήρωση των συνομιλιών και την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο ποδοσφαιριστής δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στον ΠΑΣ Γιάννινα για άλλα δύο χρόνια. Αυτό το διάστημα που αγωνίστηκα εδώ όλοι με έκαναν να νιώσω σαν στο σπίτι μου, γι' αυτό άλλωστε ήταν πολύ εύκολο για μένα να πάρω αυτή την απόφαση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο, τα μέλη της διοίκησης, τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος, του προπονητές μου, τους συμπαίχτες μου και όλο τον κόσμο που αγαπάει την ομάδα και τους υπόσχομαι να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου