Τελευταία Νέα

30/7/15

Ολυμπιακός : Στην Τβέντε ο Μάικλ Ολαϊτάν!

Η Τβέντε ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του Μάικλ Ολαϊτάν από τον Ολυμπιακό με την μορφή δανεισμού και προοπτική αγοράς.
Στο ολλανδικό πρωτάθλημα με την φανέλα της Τβέντε θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μάικλ Ολαϊτάν, με την μεταγραφή του ανακοινώνεται επίσημα, ενώ υπάρχει και προοπτική αγοράς.
"Είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα μου αυτή η μεταγραφή στην Τβέντε", τόνισε ο 22άχρονος Νιγηριανός επιθετικός, ο οποίος θα έχει συμπαίκτη πλέον τον Γιώργο Κατσικά.
"Έπειτα από συζητήσεις με την οικογένειά μου επέλεξα αυτόν τον σύλλογο. Το ολλανδικό ποδόσφαιρο μου ταιριάζει, αλλά και ο τρόπος που αγωνίζεται η Τβέντε".
"Οι εγκαταστάσεις του συλλόγου, αλλά και η ατμόσφαιρα εδώ είναι στοιχεία πολύ σημαντικά. Έχω σπουδαίο κίνητρο να δείξω φέτος στους φιλάθλους ποιος είμαι και ελπίζω να πετύχω πολλά γκολ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου