Τελευταία Νέα

30/8/15

Αστέρας Τρίπολης : Ανακοίνωσε τον Ιγκόρ Σίλβα!

Ο Αστέρας Τρίπολης ενέταξε στο δυναμικό του τον ταλαντούχο 20χρονο Βραζιλιάνο χαφ, Ιγκόρ Σίλβα, ο οποίος θα αγωνίζεται με την ομάδα Νέων.
Μία ημέρα πριν από την ολοκλήρωση των μεταγραφών, ο Αστέρας Τρίπολης προχώρησε στην απόκτηση ενός ταλαντούχου 20χρονου Βραζιλιάνου ποδοσφαιριστή, του Ιγκόρ Σίλβα! Ο χαφ από το Ρίο Ντε Τζανέιρο προορίζεται για την ομάδα Νέων, αν και θα προπονείται και υπό τις οδηγίες του Στάικου Βεργέτη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης:
Η ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με το νεαρό ποδοσφαιριστή Igor Silva de Almeida, ο οποίος για τη σεζόν 2015-2016 θα φορά την κιτρινομπλέ φανέλα.
Ο Igor γεννήθηκε στις 21 Αυγούστου 1996 στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, αγωνίζεται ως εξτρέμ και υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι τον Ιούνιο του 2016, με οψιόν ανανέωσης. Ο Βραζιλιάνος μέσος θα ενσωματωθεί άμεσα στην ομάδα Κ20 των ακαδημιών μας, ενώ θα προπονείται και με την πρώτη ομάδα.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε η ευκαιρία να αποδείξω τις δυνατότητες μου σε μια ευρωπαϊκή ομάδα όπως ο ΑΣΤΕΡΑΣ. Αν και είμαι μικρός σε ηλικία, επέλεξα να φύγω από τη Βραζιλία γιατί η προοπτική του ΑΣΤΕΡΑ ταιριάζει στις φιλοδοξίες μου. Θα δουλέψω σκληρά για να τα καταφέρω και να μείνω για πολλά χρόνια στην ομάδα."

ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:

2015 Comercial - 9 αγώνες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου