Τελευταία Νέα

26/5/16

Ολυμπιακός : Τέλος ο Ερνάνι!

Ο Ερνάνι ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό για τα όσα έζησε φέτος και πλέον στοχεύει στην παραμονή του στο ρόστερ της Πόρτο.
Παρά την… "Ερνανίτιδα" που επικρατούσε μετά από κάποιες καλές εμφανίσεις του σε αδιάφορα βαθμολογικά ματς και την έντονη φημολογία ότι ο Σίλβα είχε εισηγηθεί την παραμονή του στο λιμάνι, πρώτη η Πόρτο έβγαινε και έλεγε εδώ και ένα μήνα ότι ο παίκτης επιστρέφει στο "Ντραγκάο".
Τελικά, ήρθε την Τετάρτη (25/5) και ο ίδιος ο Ερνάνι με μία τοποθέτησή του στα social media να ευχαριστήσει τον Ολυμπιακό για τον έναν χρόνο που πέρασε στην Ελλάδα.
Δεν είναι κρυφό ότι και του ποδοσφαιριστή ήταν στόχος να επιστρέψει στην Πόρτο με σκοπό να κερδίσει μία θέση στο ρόστερ της νέας σεζόν. Μπορεί να μην το έλεγε στους Έλληνες δημοσιογράφους, αλλά το… βροντοφώναζε στους Πορτογάλους συναδέλφους ότι θέλει να γυρίσει στην πατρίδα του.
Αναλυτικά το μήνυμα του Ερνάνι: 
"Μετά από ένα μικρό διάστημα ξεκούρασης άλλη μια ακόμα χρονιά τελειώνει, γνωρίζοντας ότι όσα συνέβησαν δεν είναι όσα επιθυμούσαμε, ειδικά μετά την απώλεια ενός τίτλου. Μπορώ να πω ότι κανείς δεν νιώθει τόσο άσχημα όσο εγώ και όλοι στην ομάδα μου, γιατί κανείς δεν αγωνίζεται για να χάνει και πάντα παίζουμε και δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να πετύχουμε
Στο ποδόσφαιρο συμβαίνουν αυτά ορισμένες φορές, αλλά θα ήθελα να απολογηθώ για ό,τι δεν καταφέραμε να πετύχουμε και να σας προσφέρουμε τη χαρά που όλοι θα θέλαμε. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό που μου επέτρεψε να φορέσω την ερυθρόλευκη φανέλα και την ευκαιρία που μου έδωσε για να κάνω αυτό που μου αρέσει περισσότερο από κάθε άλλο πράγμα, να παίζω ποδόσφαιρο. Θα σας έχω πάντα στην καρδιά μου... Σας ευχαριστώ πολύ!".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου