Τελευταία Νέα

13/7/17

ΠΑΣ Γιάννινα : Ανακοίνωσε τον Μπρούνο Χαλκιαδάκη!

Ο ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε την απόκτηση του 24χρονου μεσοεπιθετικού, Μπρούνο Χαλκιαδάκη, με τον οποίο ο Γιάννης Πετράκης συνεργάστηκε και στο παρελθόν.
O Μπρούνο Χαλκιαδάκης, ο οποίος συνεργάστηκε τη σεζόν 2013-2014 με τον Γιάννη Πετράκη στον Εργοτέλη, συμμετείχε τις τελευταίες ημέρες στις προπονήσεις του ΠΑΣ Γιάννινα και την Πέμπτη (13/7) ανακοινώθηκε η απόκτησή του από την ομάδα των Ιωαννίνων για τα επόμενα τρία χρόνια.
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός, που έχει αποκτήσει την ελληνική υπηκοότητα, έπαιξε για τελευταία φορά στην Ελλάδα το 2015-2016, για λογαριασμό του Πανιωνίου (30 συμμετοχές, 2 γκολ). Στον Εργοτέλη ήταν από το 2011 μέχρι το 2015.
Τον Μάιο του 2015 είχε υπογράψει συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας στον Ολυμπιακό, στον οποίο όμως δεν αγωνίστηκε ποτέ σε επίσημο ματς. Από την ομάδα του Πειραιά έχει μείνει ελεύθερος.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ:


"Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την απόκτηση του 24χρονου ποδοσφαιριστή Μπρούνο Χαλκιαδάκη. Το συμβόλαιο συνεργασίας θα είναι διάρκειας τριών ετών.
Ο ποδοσφαιριστής δήλωσε στο pasgiannina.gr τα εξής: "Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Ελλάδα για λογαριασμό του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη, τη Διοίκηση της ΠΑΕ και τον προπονητή κ. Πετράκη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και την ευκαιρία που μου έδωσαν. Ξέρω πολύ καλά τη δυναμική της νέας μου ομάδας και τις πολλές απαιτήσεις που υπάρχουν, γι'αυτό και υπόσχομαι σε όλους να δουλέψω σκληρά και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχουμε τους στόχους μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου